Technical Support with French

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.09.2022
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    • French – proficient level
    • English - working language level
    • Very good computer skills, excellent knowledge of MS Office applications
    • Responsible, well organized, extremely thorough, open, assertive, proactive, analytical and logical person
    • Excellent team player as well as independent worker, cross-cultural communication skills are a plus

    Responsabilitati

    • Take in charge new incidents (inbound calls, emails), put them into the ticketing system and then provide support following troubleshooting procedures and using specific applications
    • Follow up incidents where necessary (call back the clients, communicate with the internal departments on escalated issues)
    • Provide the clients with information regarding the status of their incidents
    • Report technical problems following specific procedures