Manager Clientela Mass-Market - Sibiu (perioada determinata)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Manager Clientela Mass-Market - Sibiu (perioada determinata) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Sibiu
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 23.09.2022
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Cunostinte generale economice, bancare generale, vanzari, specificul si evolutia sectorului bancar
    Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare
    Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite
    Cunostinte informatice : Excel, Word , PPT
    Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice
    Carnet categorie B
    Limba engleza, Franceza-avantaj

    Responsabilitati

    Dezvoltarea si gestionarea relatiilor cu clientii pe care ii are in portofoliu
    Pregateste, analizeaza si inregistreaza dosarele de credit conform fluxurilor in vigoare
    Acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate
    Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale
    Urmareste cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client, cross-sell
    Supravegheaza riscurile si optimizeaza rentabilitatea relatiilor a caror responsabilitate o are
    Urmareste evolutia relatiilor cu clientii, gestioneaza si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii
    Participarea la actiunile de animare comerciala organizate la nivel de Regiune / Grup / Agentie cu clienti si prospecti