Secretara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Gi Group Romania active.


Vezi toate job-urile Secretara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.09.2022
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    Gi Group România recruteaza Secretara pentru partenerul nostru, societate specializată în administrarea fondurilor deschise de investiții.

    Cerinte:

    - Capacitate organizatorica;
    - Nivel Studii – minim diploma de BAC / background economic – nice2have;
    - Engleza – mediu;
    - Persoana calma, punctuala, responsabila, politicoasa si comunicativa, dornica sa invete.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Inregistreaza documentele intrate/iesite sau intocmite pentru uz intern si le arhiveaza conform procedurilor interne;

    - Primeste si transmite apelurile telefonice, asigura redirectionarea catre compartimentele vizate / primire si inregistrarea notificarilor sosite prin fax, copierea documentelor;

    - Redacteaza documente (corespondenta, prezentari, informari si alte documente necesare in activitatea societatii) la solicitarea conducerii;

    - Planifica si administreaza necesarul de materiale consumabile pentru birou / rechizite, asigurand distribuirea catre personalul entitatii si asigura corespondenta cu furnizorii Societatii;

    - Redacteaza formularul ce contine lista de prezenta si urmareste perioadele de concediu/situatii de indisponibilitate temporara pentru salariatii Societatii;

    - Realizeaza formalitatile necesare pentru achitarea diverselor facturi;

    - Informeaza cu privire la vizitele primite de personalul Societatii si asigura protocolul aferent ;

    - Coordoneaza si efectueaza formalitatile necesare in vederea bunei desfasurari a deplasarilor interne si externe a salariatilor Societatii;

    - Elaboreaza, actualizeaza si gestioneaza baze de date specifice activitatii Societatii, precum si asigurarea actualizarii oricaror informatii referitoare la Societate;

    - Genereaza extrasele de cont zilnice; Actualizeaza informatiile privind fondurile de investitii administrate de Societate ;

    - Initiaza si organizeaza activitatea de intocmire a nomenclatorului dosarelor, in cadrul societatii.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Bonus in functie de performanta;
    - Tichete de masa;
    - Asigurare medicala.