Secretara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Secretara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.09.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group România recruteaza Secretara pentru partenerul nostru, societate specializată în administrarea fondurilor deschise de investiții.

    Cerinte:

    - Capacitate organizatorica;
    - Nivel Studii – minim diploma de BAC / background economic – nice2have;
    - Engleza – mediu;
    - Persoana calma, punctuala, responsabila, politicoasa si comunicativa, dornica sa invete.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Inregistreaza documentele intrate/iesite sau intocmite pentru uz intern si le arhiveaza conform procedurilor interne;

    - Primeste si transmite apelurile telefonice, asigura redirectionarea catre compartimentele vizate / primire si inregistrarea notificarilor sosite prin fax, copierea documentelor;

    - Redacteaza documente (corespondenta, prezentari, informari si alte documente necesare in activitatea societatii) la solicitarea conducerii;

    - Planifica si administreaza necesarul de materiale consumabile pentru birou / rechizite, asigurand distribuirea catre personalul entitatii si asigura corespondenta cu furnizorii Societatii;

    - Redacteaza formularul ce contine lista de prezenta si urmareste perioadele de concediu/situatii de indisponibilitate temporara pentru salariatii Societatii;

    - Realizeaza formalitatile necesare pentru achitarea diverselor facturi;

    - Informeaza cu privire la vizitele primite de personalul Societatii si asigura protocolul aferent ;

    - Coordoneaza si efectueaza formalitatile necesare in vederea bunei desfasurari a deplasarilor interne si externe a salariatilor Societatii;

    - Elaboreaza, actualizeaza si gestioneaza baze de date specifice activitatii Societatii, precum si asigurarea actualizarii oricaror informatii referitoare la Societate;

    - Genereaza extrasele de cont zilnice; Actualizeaza informatiile privind fondurile de investitii administrate de Societate ;

    - Initiaza si organizeaza activitatea de intocmire a nomenclatorului dosarelor, in cadrul societatii.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Bonus in functie de performanta;
    - Tichete de masa;
    - Asigurare medicala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (85)