Team Leader, Scheduling, București

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile DARE active.


Vezi toate job-urile Team Leader, Scheduling, București active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: DARE
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.10.2022
    Scurta descriere a companiei

       DARE (Development Advice & Resources) is a consultancy company with a focus on helping organizations realize the potential in their people and on helping people discovering their talents. Services are organized into four areas: People Strategy; Organizational Performance; Talent Management; Adoption and Change Management Execution.

    Cerinte

    Competente, cunostinte si experienta:
    • Studii superioare;
    Preferabile: alte cursuri de pregatire si atestate (cunostinte de statistica, analiza);
    • Necesar: Minim 2 ani de experienta in analiza si programare resurse;
    • Preferabil: Minim 2 de experienta în management.

    Abilitati de:
    • Comunicare, management al timpului;
    • Prioritizare si planificare strategica, analitice, organizare;
    • Retenție și motivare angajati;
    • Negociere, imbunatatire procese.

    Responsabilitati

    • Asigura dimensionarea optima a echipelor departamentului Operatiuni Clienti prin anticipare si planificare, astfel incat sa fie atins obiectivul de nivel de serviciu stabilit fiecarei echipe, in conformitate cu prioritatile si resursele departamentului si respectarea bugetului alocat.
    • Sprijină managerul in implementarea strategiilor, proceselor, proiectelor, politicilor si procedurilor departamentului Operaţiuni Clienţi.
    • Monitorizeaza proactiv indicatorii specifici departamentelor client, analizeaza evolutii de indicatori, creeaza indicatori suplimentari, urmareste, anticipeaza si ia masuri de preventie pentru executia bugetara a dept Operatiuni Clienti.
    • Planifica recrutarile pentru departamentele pe care le coordoneaza din punct de vedere buget de resurse umane echipa Scheduling, armonizand nevoile departamentelor respective cu cele ale departamentului Training in scopul de a avea la timp angajatii bine pregatiti si gata pentru inceperea activitatii. Asigura armonizarea alocarii de resurse intre diferite tipuri de activitati ce trebuie desfasurate in cadrul departamentelor client: raspuns la apelurile clientilor in timpii stabiliti ca obiective, vanzare, retinerea clientilor prin alte procese decat apeluri primite, raspuns la emailuri, sms-uri, etc.
    • Creeaza si monitorizeaza prin intermediul echipei de Programari strategia de rutare inteligenta a contactelor de la clienti astfel incat sa se asigure echilibrul intre volumul contactelor si cel al agentilor programati la munca.
    • Identifica si face cunoscute clientilor interni posibilele implicatii si/sau rezultate ca urmare a aplicarii acestor strategii de rutare: nivelul serviciului prognozat, necesar suplimentar de instruire, influente in buget, necesarul suplimentar de raportare.
    • Identifica direct sau prin intermediul echipei sale posibilele riscuri din proiecte si gandeste modalitati de a le contracara.
    • Informeaza periodic echipa de management Operatiuni Clienti precum si departamentele client cu privire la analize, prognoze, situatii actuale, KPIs
    • Monitorizeaza activitatea si performanta membrilor echipei din directa subordine. Umareste ca echipa de Programari sa aiba personal bine-pregătit profesional si motivat, care comunica eficient cu celelalte echipe din departament.
    • Evalueaza distributia sarcinilor in echipa si gradul de incarcare si se asigura ca organizarea echipei asigura o distributie a sarcinilor echitabila si uniforma.

    Alte informatii

    Companie multinațională în domeniul telecomunicațiilor;
    Salariul: 5000/5500 lei net plus beneficii;
    Oportunități de învățare, creștere, dezvoltare;
    Mediu de lucru dinamic, cu expunere către toate procesele de business.