Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cegedim Service Center active.


Vezi toate job-urile Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.11.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor peste 6 ani de activitate, compania Cegedim Service Center are peste 450 de angajati (septembrie 2023) care ne-au ales ca sa construim impreuna un centru de excelenta operationala. Oferim un mediu de lucru placut, dinamic, plin de oportunitati, in care initiativa fiecarui coleg este incurajata si apreciata.

    Cegedim ofera solutii creative si eficiente pentru a raspunde nevoilor de business ale clientilor, satisfactia lor fiind pe loc prioritar pentru noi.

    Vocatia noastra este de a CREA echipe profesioniste, de a SPORI competentele angajatilor noștri pentru a le oferi oportunitati reale de dezvoltare si parcursuri de crestere in cariera si, in final, de a ne CONSTRUI propria identitate Cegedim Service Center in Romania!

    Cerinte

    Competente:
    - Studii economice superioare de Contabilitate, ASE
    - Minim 3 ani de experienta relevanta in domeniu
    - Cunostinte legislatie contabila si fiscala
    - Experienta in lucrul cu un soft contabil (de preferat Charisma)
    - Bune cunostinte de operare PC (Ms Office: Excell si Word)
    - Lb. engleza- B2 (sau franceza)

    Profil cautat:
    - Persoana responsabila, cu un simt etic dezvoltat
    - Abilitati bune de analiza si atentie la detalii
    - Spirit pragmatic si de buna organizare
    - Excelente abilitati de planificare a timpului
    - Capacitatea de a inregistra un volum mare de documente

    Responsabilitati

    - Inregistreaza incasarile si platile in lei, conform extrasului de cont
    - Opereaza incasarile si platile in numerar, conform registrului de casa
    - Opereaza avansurile din trezorerie, conform deconturilor interne si externe
    - Mentine relatia cu banca si completeaza toate documentele necesare (Op-uri, Bilete la ordin, schimb valutar, etc)
    - Inregistreaza facturi de la furnizori interni si externi pe centrii de cost
    - Emite si inregistreaza facturi pentru clienti interni si externi
    - Tine evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar
    - Pregateste declaratii lunare : D100 D300 D390 D394
    - Efectueaza operatiuni de inchidere lunara (balanta de verificare, jurnale tva, registre contabile etc)
    - Pregateste rapoarte tip P&L lunar pentru fiecare activitate
    - Pregateste diverse rapoarte/situatii solicitate in cadrul procesului de audit al companiei
    - Participa la activitatea de raporatre si consolidare catre Grup

    Alte informatii

    Beneficii oferite:
    - Salariu de baza atractiv
    - Bonus de performanta acordat in mod regulat
    - Un sistem de beneficii variat si cuprinzator (tichete de masa, de vacanta, culturale; decont de transport, vouchere, abonament bookster, institutul francez)
    - Prime de recomandare, pentru evenimente de familie si altele
    - Abonament medical la o retea de clinici privata, asigurare de sanatate
    - Training-uri si cursuri de limba franceza
    - Oportunitati de crestere si dezvoltare profesionala
    - Management intelegator, ambianta de lucru placuta
    - Evenimente de Team-building si din sfera Wellbeing

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (62)