Responsabil Marketing Client

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Carrefour România active.


Vezi toate job-urile Responsabil Marketing Client active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Carrefour România
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.11.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Lumea Carrefour este un mediu de lucru pe care colegii noștri îl descriu ca fiind a doua familie.

    Diversitatea în Lumea Carrefour se traduce prin varietatea de roluri din magazine și de la sediu, prin egalitatea de șanse, indiferent de gen, vârstă, experiență, etnie, religie sau naționalitate si prin combaterea discriminării, de orice fel.

    În acest sens, încă din 2014 am obținut certificarea europeană GEEIS, iar în 2018 ne-am alăturat Cartei Diversității ca semnatari fondatori.

    Te așteptăm în echipa noastră!

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Experiență de 3-5 ani în Marketing (la client și/sau în agenție);
    - Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu/ avansat;
    - Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint) – nivel mediu/ avansat;
    - O persoană responsabilă, organizată, cu bune capacități de analiză și atenție la detalii.

    Responsabilitati

    - Coordonarea studiilor de piata derulate de catre furnizori (periodic sau ad-hoc) in magazine si asigura fluxul informational intre sediu, magazine si furnizori, cu scopul de a asigura respectarea obiectivelor, a conditiilor impuse si a termenelor stabilite;
    - Crearea materialelor necesare studiilor de piata (chestionare, esantion, instructiuni, liste, etc) si urmarirea modului de implementare a acestora, cu scopul de a asigura respectarea termenelor si calitatii culegerii datelor din teren;
    - Prelucrarea datelor reiesite in urma studiilor de piata, realizand rapoarte pe care le transmite catre superiorul direct si catre persoanele interesate;
    - Centralizarea si trimiterea lunară a raportul referitor la reclamatiile clientilor (pe baza verbatimelor si review-urilor google) din magazine insotite de comentarii calitative - catre COMEX, departamament Marketing, directori magazine si alte persoane interesate.

    Alte informatii

    Ceea ce oferim:
    - Tichete de masă;
    - Primă de vacanță si de fidelitate;
    - Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;
    - Asigurare privată de sănătate;
    - Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite;
    - Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;
    - Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;
    - Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.

    Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.

    La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și/sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competente și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții! Punem preț pe egalitatea de șanse și incluziune și susținem diversitatea în echipele noastre, dincolo de gen, vârstă, etnie, religie, abilități, experiență. În prezent peste 70% dintre angajații noștri sunt femei, pe care le susținem prin diferite inițiative în ceea ce privește dezvoltarea lor profesională, atât prin programe de mentoring, cât și prin planuri individuale.

    Și tu poți face parte din echipa noastră!
    Aplică și vino în echipa Carrefour!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (114)