General Ledger Accountant

This job is no longer active!

View all jobs Vitesco Technologies active


View all jobs General Ledger Accountant active on Hipo.ro

View all jobs Accounting - Finance active on Hipo.ro


Employer: Vitesco Technologies
Domain:
  • Accounting - Finance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • Timisoara
  • Updated at: 15.11.2022
    Remote work: On-site
    Short company description

    Vitesco Technologies dezvoltă tehnologii inovatoare, eficiente, pentru toate tipurile de vehicule, cu focus pe cele hibride și electrice. Portofoliul nostru include soluții de electrificare de 48 de volți, acționări electrice și echipamente electronice pentru vehicule hibride și electrice. De asemenea, gama de produse conține unități electronice de control, senzori și actuatori, precum și soluții pentru post-tratament de evacuare.

    Soluțiile noastre mențin fluxul durabil și eficient de resurse umane, bunuri și servicii. Ne desfășurăm activitatea având la bază un angajament clar: reducerea emisiilor de CO2. Prin soluțiile noastre modelăm viitorul mobilității curate și totodată ne îndeplinim responsabilitatea socială față de societate, demonstrăm că suntem un partener de încredere pentru clienți și o alegere înțeleaptă pentru investitori.

    Produsele și serviciile se schimbă și noi modele de afaceri apar la fiecare 24 de ore, peste tot în lume. Noi suntem atenți la aceste evoluții pentru a determina și conduce simultan schimbarea și a inova ziua de mâine. Împărtășim pasiunea noastră pentru tehnologie și mobilitate cu colegii noștri din întreaga lume. Ne încurajăm angajații să își creeze noi perspective, să cunoască alte domenii funcționale și alte culturi. Vitesco Technologies îi susține pe parcursul călătoriei cu programe de dezvoltare. Așa profităm de oportunitățile care ne apar în cale – folosindu-ne de cunoștințele noastre pentru a dezvolta mobilitatea durabilă a viitorului.

    Requirements

    Job Requirements:

    University degree (e.g. Economics);
    Relevant professional experience in the economical area;
    English – advanced;
    MS Office – advanced;
    SAP knowledge is a plus.

    Responsibilities

    Job Responsibilities:

    Ensure Data Accuracy.
    Analyze Financial Information.
    Support team administration.
    Support Monthly and Annual Close Processes.
    Create new accounts.
    Prepare Journal Entries.
    VAT Report, taxes issues for VAT, KPI calculation.
    Conducting regular ledger closings.
    Ensuring properly accounted transactions.
    Analysis and reporting of variances and fluctuations.
    Operation as an interface between various departments.
    Ensuring the compliance with organizational policies by developing and maintaining respective processes and procedures.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Remote

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (55)