Expert Achizitii Publice-Cluj Napoca

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile Expert Achizitii Publice-Cluj Napoca active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 14.11.2022
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    - absolvent(ă) studii superioare (juridice, economice, administrative, tehnice) cu diploma de licență
    - calificare/specializare în domeniul achizițiilor publice (de ex. Cursuri cu certificate emis de Autoritatea Națională de Calificari/alta autoritate abilitată național/internațional sau de asociații profesionale recunoscute la nivel național și internațional)
    - experiență de minim 3-5 ani în domeniul achizițiilor publice
    - foarte bună cunoaștere a legislației achizițiilor publice
    - cunoștințe în utilizarea SICAP
    - experiență în elaborarea documentațiilor de atribuire
    - abilități de utilizare MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
    - abilități organizatorice, interrelaționare și negocierea situațiilor problematice

    Responsabilitati

    - asigură activitatea de consultanță în domeniul achizițiilor publice;
    - urmărește publicarea zilnică a procedurilor de achiziții (SICAP, Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, etc.) și întocmește sinteza documentației;
    - analizează și verifică documentele de calificare din cadrul licitațiilor
    - respectă termenele impuse în documentațiile de licitație;
    - răspunde de toate solicitările de clarificări și eventualele contestații din etapa de pregătire și evaluare a ofertelor într-o strânsă legătură cu echipa de juriști.
    - analizează din punct de vedere tehnic documentațiile de atribuire, identifică și propune CV-uri de experți;
    - analizează domeniul de expertiză și experiență al experților pentru a participa la licitații;
    - participă la realizarea ofertelor tehnice, oferă informații de natură tehnică și colaborează cu expertul financiar pentru elaborarea ofertei financiare;
    - întocmește documentațiile de atribuire în conformitate cu cele mai bune practici în domeniu și cu legislația în vigoare;
    - asigură consultanță și asistență tehnică a beneficiarilor în domeniul achizițiilor publice, inclusiv în etapa de evaluare a ofertelor și asigură consultanță pe toată perioada de derulare a procedurii;
    - menține legătura cu beneficiarul/partenerii și subcontractanții pentru proiectele la care participă;
    - participă la întâlnirile organizate cu beneficiarii proiectelor și alte entități implicate în proiect;

    Alte informatii

    Lucru de la birou (Cluj Napoca)
    Program standard 8h (L-V)
    Salariu fix + beneficii
    Pachet de relocare pentru persoanele care doresc sa se reloce