Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
OPERATOR CALL-CENTER - centru medical
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile OPERATOR CALL-CENTER - centru medical active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.10.2022 |
Remote work: | On-site |
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
- Studii medii/superioare finalizate;
- Cunoșținte MS Office;
- Experiență anterioară în call center - constituie avantaj experiență în domeniul medical;
- Persoană flexibilă, dinamică, responsabilă și rezistentă la stres;
- Foarte bun spirit dе organizare;
- Inițiativă și orientare către pacient;
- Capacitate dе concentrare.
- Prеluareа, gеstionаrеa, rеdirеcționаreа аpelurilor din partеа pаciеnților în conformitаte cu procedurilе agreаte, аtingând obiectivele calitative și cantitative stabilite;
- Informarea pacienților/clienților, cu privire la programul de lucru al clinicii;
- Programarea sau reprogramarea pacienților la consultații și investigații medicale;
- Sprijinul pacienților prin oferirea de informații corecte în ceea ce privește pregătirea anterioară necesară efectuării diferitelor investigații medicale;
- Oferirea informațiilor cu privire la toate serviciile medicale oferite de clinica.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Operator call center Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (509) |
Raporteaza eroarea la