Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Coordonator de cursuri
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ARDOR active.Vezi toate job-urile Coordonator de cursuri active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | ARDOR |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.12.2022 |
Remote work: | On-site |
Asociația Română de Dezbateri, Oratorie și Retorică (ARDOR) este una dintre cele mai relevante și mai dinamice organizații non-guvernamentale din domeniul educației din România. De peste 20 de ani promovăm dezbaterile ca instrument esențial în educația pentru democrație în școli și universități în România. Lucrăm cu mai bine de 250 de școli și universități în toată țara și avem mai bine de 5000 de beneficiari în fiecare an prin programele noastre în care susținem cluburi de dezbateri pentru elevi de liceu și instruim profesori pentru a folosi dezbaterile la clasă. Suntem membri fondatori ai Coaliției pentru Educație și membri ai International Debate Education Association.
Să îți organizezi munca independent, pornind de la obiectivele echipei.
Să ai abilități bune de comunicare orală și să scrii emailuri profesioniste în română și engleză (nivel peste medie).
Să știi bine/să fi lucrat cu Excel (formule de bază, sortări, tabele), cât și Google Drive.
Să ai o etică a muncii impecabilă: vii la timp, ne anunți dacă întârzii, livrezi la timp și de calitate, îți asumi răspunderea pentru munca ta, lucrezi în echipă. Ne și relaxăm și glumim, dar treaba ne-o facem bine :)
Experiența în zona de administrare de proiect, organizare de cursuri, lucrul cu adolescenții, cu clienții sau în vânzări este un plus.
Vei gestiona înscrierile clienților debateX, inclusiv emiterea facturilor;
Vei fi principala punte de comunicare cu clienții, informându-i despre cursuri, trimițând documentele și rezolvând cererile primite prin e-mail și telefon;
Vei colecta feedback de la clienți, traineri și parteneri și vei contribui la îmbunătățirea serviciilor noastre;
Vei planifica și coordona activitățile curente ce țin de cursurile debateX, inclusiv programarea cursurilor în platforma Zoom;
Vei asigura o punte de comunicare între traineri, clienți și echipa debateX și vei susține trainerii în activitatea lor, oferindu-le informațiile, materialele și sprijinul tehnic necesare pentru a-și desfășura activitatea;
Vei organiza evenimente pentru clienți, traineri, sau parteneri debateX (de exemplu demonstratie de debate, ședințe cu părinții);
Vei susține echipa debateX în ceea ce privește dezvoltarea strategiei și planificarea anuală, inclusiv cea de promovare și veți elabora orarul și calendarul anual al cursurilor.
-Vei lucra direct cu Președintele Executiv (10 ani de experiență de management) și cu Ofițerul de Comunicare.
-Vei avea pe termen lung, oportunități de dezvoltare personală și colaborare cu persoane și organizații cu o vastă experiență în domeniul educației non formale.
- Vei lucra predominant remote
Preferăm colaborarea prin SRL/PFA
Programul de lucru este flexibil, de 4/6 ore/zi.
Procesul de recrutare constă in 2 discuții online și o probă practică de Excel si de lb. engleză.
Poti aplica si trimitand CV la adresa debatex_at_ardor-muntenia. ro
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Coordonator proiecte si strângere de fonduri Aplica fara CV | |
Coordonator Magazin BUCURESTI, | |
Coordonator dezvoltare ferma Bio&Co – Manager proiect- Com Ciocanari, jud Dambovita Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (19) |
Raporteaza eroarea la