Coordonator de cursuri

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ARDOR active.


Vezi toate job-urile Coordonator de cursuri active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ARDOR
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 22.12.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asociația Română de Dezbateri, Oratorie și Retorică (ARDOR) este una dintre cele mai relevante și mai dinamice organizații non-guvernamentale din domeniul educației din România. De peste 20 de ani promovăm dezbaterile ca instrument esențial în educația pentru democrație în școli și universități în România. Lucrăm cu mai bine de 250 de școli și universități în toată țara și avem mai bine de 5000 de beneficiari în fiecare an prin programele noastre în care susținem cluburi de dezbateri pentru elevi de liceu și instruim profesori pentru a folosi dezbaterile la clasă. Suntem membri fondatori ai Coaliției pentru Educație și membri ai International Debate Education Association.

    Cerinte

    Să îți organizezi munca independent, pornind de la obiectivele echipei.
    Să ai abilități bune de comunicare orală și să scrii emailuri profesioniste în română și engleză (nivel peste medie).
    Să știi bine/să fi lucrat cu Excel (formule de bază, sortări, tabele), cât și Google Drive.
    Să ai o etică a muncii impecabilă: vii la timp, ne anunți dacă întârzii, livrezi la timp și de calitate, îți asumi răspunderea pentru munca ta, lucrezi în echipă. Ne și relaxăm și glumim, dar treaba ne-o facem bine :)
    Experiența în zona de administrare de proiect, organizare de cursuri, lucrul cu adolescenții, cu clienții sau în vânzări este un plus.

    Responsabilitati

    Vei gestiona înscrierile clienților debateX, inclusiv emiterea facturilor;
    Vei fi principala punte de comunicare cu clienții, informându-i despre cursuri, trimițând documentele și rezolvând cererile primite prin e-mail și telefon;
    Vei colecta feedback de la clienți, traineri și parteneri și vei contribui la îmbunătățirea serviciilor noastre;
    Vei planifica și coordona activitățile curente ce țin de cursurile debateX, inclusiv programarea cursurilor în platforma Zoom;
    Vei asigura o punte de comunicare între traineri, clienți și echipa debateX și vei susține trainerii în activitatea lor, oferindu-le informațiile, materialele și sprijinul tehnic necesare pentru a-și desfășura activitatea;
    Vei organiza evenimente pentru clienți, traineri, sau parteneri debateX (de exemplu demonstratie de debate, ședințe cu părinții);
    Vei susține echipa debateX în ceea ce privește dezvoltarea strategiei și planificarea anuală, inclusiv cea de promovare și veți elabora orarul și calendarul anual al cursurilor.

    Alte informatii

    -Vei lucra direct cu Președintele Executiv (10 ani de experiență de management) și cu Ofițerul de Comunicare.
    -Vei avea pe termen lung, oportunități de dezvoltare personală și colaborare cu persoane și organizații cu o vastă experiență în domeniul educației non formale.
    - Vei lucra predominant remote

    Preferăm colaborarea prin SRL/PFA
    Programul de lucru este flexibil, de 4/6 ore/zi.
    Procesul de recrutare constă in 2 discuții online și o probă practică de Excel si de lb. engleză.

    Poti aplica si trimitand CV la adresa debatex_at_ardor-muntenia. ro

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4500 RON NET / luna
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4600 RON NET / luna
    BUCURESTI, Ploiesti,

    Vezi job-uri similare (19)