BUSINESS WORKOUT OPERATIONAL SUPPORT OFFICER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FIRST BANK active.


Vezi toate job-urile BUSINESS WORKOUT OPERATIONAL SUPPORT OFFICER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: FIRST BANK
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.09.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We are partners first. This is The American Way of doing business. Adică nu demonstrăm cine e mai bun, ci cum ajungem împreună la cea mai eficientă soluție.

    Nu credem în candidați perfecți, ci în oamenii potriviți la momentul și locul potrivit. Vrem să:
    - fii deschis la provocări și să îți dai voie să te pui în contexte noi
    - lucrezi în echipă, nu să demonstrezi că poți să faci totul singur și perfect
    - înveți din greșeli, nu să te strezezi să fii impecabil

    Cerinte

    • Studii universitare terminate, profil economic/juridic, de preferat
    • Experienta in domeniul bancar reprezinta un avantaj
    • Limba engleza – nivel foarte bun conversational, scris, citit;
    • Abilitati excelente de comunicare, organizare, analiza si sinteza;
    • Atitudine pozitiva si reale abilitati de gestiune a datelor;
    • Cunostinte bune de Excel/ Operare MS Office.

    Responsabilitati

    • Raspunde de colectarea documentelor necesare implementarii oricaror tranzactii in legatura cu facilitatile de credit administrate, conform normelor si procedurilor interne in vigoare;
    • Verifica si ordoneaza documentatia de credit incluzand cea referitoare la garantii si asigura disponibilitatea acesteia pentru realizarea activitatilor specifice derulate in cadrul Directiei;
    • Realizeaza comunicarea/ interactiunea directa atat cu clientii externi cat si cu cei interni colectand date si informatii si asigurand comunicarea eficienta care sa serveasca la atingerea obiectivelor Directiei;
    • Urmareste platile, incasarile si recuperarile in legatura cu portofoliul de credite administrate in cadrul Directiei ;
    • Pregateste, pentru clienti, adrese/ raspunsuricu privire la :adrese/acorduri pentru permise de autorizare constructii / demolari, acorduri de ipoteca si vanzari, de rang subsecvent, acorduri de transfer ipoteca, scrisori de preluare a imprumuturilor si colecteaza documentele necesare (contracte de inchiriere / vanzare, facturi si dovada platilor, extrase Carte Funciara, etc.) in vederea eliberarii adreselor respective;
    • Intocmirea de anexe si notificari cerute de APIA si FGCR conform conventiilor/contractelor incheiate intre Banca si aceste institutii pentru clientii alocati;
    • Participarea activa la implementarea proiectelor departamentului, contribuie cu idei noi; ofera feedback proactiv tuturor membrilor echipei din care face parte.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (296)