Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
BUSINESS WORKOUT OPERATIONAL SUPPORT OFFICER
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FIRST BANK active.Vezi toate job-urile BUSINESS WORKOUT OPERATIONAL SUPPORT OFFICER active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | FIRST BANK |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.09.2022 |
Remote work: | On-site |
We are partners first. This is The American Way of doing business. Adică nu demonstrăm cine e mai bun, ci cum ajungem împreună la cea mai eficientă soluție.
Nu credem în candidați perfecți, ci în oamenii potriviți la momentul și locul potrivit. Vrem să:
- fii deschis la provocări și să îți dai voie să te pui în contexte noi
- lucrezi în echipă, nu să demonstrezi că poți să faci totul singur și perfect
- înveți din greșeli, nu să te strezezi să fii impecabil
• Studii universitare terminate, profil economic/juridic, de preferat
• Experienta in domeniul bancar reprezinta un avantaj
• Limba engleza – nivel foarte bun conversational, scris, citit;
• Abilitati excelente de comunicare, organizare, analiza si sinteza;
• Atitudine pozitiva si reale abilitati de gestiune a datelor;
• Cunostinte bune de Excel/ Operare MS Office.
• Raspunde de colectarea documentelor necesare implementarii oricaror tranzactii in legatura cu facilitatile de credit administrate, conform normelor si procedurilor interne in vigoare;
• Verifica si ordoneaza documentatia de credit incluzand cea referitoare la garantii si asigura disponibilitatea acesteia pentru realizarea activitatilor specifice derulate in cadrul Directiei;
• Realizeaza comunicarea/ interactiunea directa atat cu clientii externi cat si cu cei interni colectand date si informatii si asigurand comunicarea eficienta care sa serveasca la atingerea obiectivelor Directiei;
• Urmareste platile, incasarile si recuperarile in legatura cu portofoliul de credite administrate in cadrul Directiei ;
• Pregateste, pentru clienti, adrese/ raspunsuricu privire la :adrese/acorduri pentru permise de autorizare constructii / demolari, acorduri de ipoteca si vanzari, de rang subsecvent, acorduri de transfer ipoteca, scrisori de preluare a imprumuturilor si colecteaza documentele necesare (contracte de inchiriere / vanzare, facturi si dovada platilor, extrase Carte Funciara, etc.) in vederea eliberarii adreselor respective;
• Intocmirea de anexe si notificari cerute de APIA si FGCR conform conventiilor/contractelor incheiate intre Banca si aceste institutii pentru clientii alocati;
• Participarea activa la implementarea proiectelor departamentului, contribuie cu idei noi; ofera feedback proactiv tuturor membrilor echipei din care face parte.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Team Assistant & Business Administration Finance Support BUCURESTI, | |
Quality Business Development Analyst with French Aplica fara CV | |
Admin and Support Officer with English or French Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (296) |
Raporteaza eroarea la