Specialist Echipa Mobila - Sucursala Targu Mures

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Specialist Echipa Mobila - Sucursala Targu Mures active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 08.09.2022
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Cunostinte generale economice; bancare generale; vanzari; despre BRD; despre concurenta; specificul si evolutia pietei
    Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare
    Cunoasterea legislatiei romanesti in materie dе credite
    Cunostinte informatice : Excel, Word , PPT
    Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice
    Cunoasterea unei limbi straina dе circulatie internationala (preferabil)

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale

    Asigura inlocuirea persoanelor absente temporar prin preluarea atributiilor urmatoarelor functii:

    Manager de clientela:
    - Dezvolta portofoliul de clienti, gestioneaza si optimizeaza relatia cu acestia;
    - Este proactiv in relatia cu clientii si identifica nevoile acestora;
    - Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite;

    Manager Clientela si Operatiuni
    - Dezvolta direct relatiile comerciale cu clientii si atrage noi clienti din traficul spontan al agentiei;
    - Asigura vinzarea produselor si serviciilor bancare si efectuarea operatiunilor curente cu/fara numerar;

    Administrator operatiuni curente:
    - Efectueaza operatiunile de ghiseu pentru clientela Retail si/sau Corporate;
    - Asigura vanzarea produselor si serviciilor simple catre clientela Retail si/sau Corporate;

    La solicitarea Directorului Regional Retail poate asigura si inlocuirea altor functii, cu conditia cunoasterii atributiilor incredintate.

    Inaintea preluarii atributiilor postului, Specialistul Echipa Transversala Suport primeste si isi insuseste fisa specifica postului incredintat.


    Alte responsabilitati:

    - Cunoaste si aplica corect Normele, Instructiunile si Procedurile specifice clientelei retail si comerciala;

    - Aplica prevederile Programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism;

    - Asigura confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate;

    - Solicita supervizarea operatiunilor realizate respectand nivelele de competenta stabilite prin cadrul normativ in vigoare;

    - Cunoaste si respecta regulile de securitate (inclusiv informatica), respecta confidentialitatea codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice pe care le utilizeaza;

    - Realizeaza securitatea zilnica prin autocontrol;

    - Asigura respectarea prevederilor documentelor normative privind supravegherea permanenta si furnizeaza responsabililor elementele necesare efectuarii controalelor si formalizarii acestora;

    - Transmite alerte de risc operational, catre superiorul ierarhic, atunci cand este cazul, in conformitate cu cadrul normativ;

    - Asigura securitatea fizica a postului sau de lucru; (blocarea statiei de lucru in momentul parasirii acesteia, securizarea biroului/postului de lucru – prin incuiere cu cheie sau tastare cod armare pentru salariatii care manipuleaza numerar);

    - Aplica principiile „clean desk” policy (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere);

    - Arhiveaza documentele in cadrul unitatii in care au fost procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice si pastreaza arhiva in conditii adecvate.