Manager Clientela si Operatiuni - Agentia Aurel Vlaicu

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Arad
  • Actualizat la: 29.09.2022
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca:

    - Experienta de preferat in domeniul bancar sau vanzari, asigurari, relatii publice;
    - Cunostinte generale economice, bancare si despre specificul si evolutia pietei locale;
    - Cunostinte specifice produselor si serviciilor bancare;
    - Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite reprezinta un avantaj;
    - Cunostinte informatice MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
    - Foarte bune abilitati de comunicare si interactiune cu clientii;
    - Abilitati de vanzare si persuasiune; Obisnuinta de a lucra intr-un mediu interactiv;
    - Lucru in echipa;
    - Planificare si Organizare;

    Responsabilitati

    Care vor fi responsabilitatile mele?

    - Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale;
    - Este proactiv in relatia cu clientii, consiliaza si identifica nevoile clientilor;
    - Promoveaza la fiecare interactiune cu clientii, produsele/ serviciile/ campaniile afalte in desfasurare;
    - Efectueaza operatiunile solicitate de catre clienti cu sau fara numerar;
    - Pregateste, acorda si analizeaza dosarele de credit, conform instructiunilor in vigoare.

    Ce primesc?

    Iti oferim oportunitatea de a construi impreuna o echipa, intr-un mediu profesionist, cu formare profesionala adecvata , oportunitatea de a creste si explora o varietate de domenii de expertiza: comercial, finante-riskuri, IT, marketing, project management, etc.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.