Asistent Administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Romanian Software active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Romanian Software
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.09.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Inca din 2002, ROMANIAN SOFTWARE este o companie specializata in dezvoltarea si implementarea de produse software din domeniul Resurselor Umane. Cu o experienta de peste 20 ani in domeniul IT, compania si-a diversificat continuu activitatea, evoluand de la un dezvoltator de aplicatii software la un furnizor de solutii IT si servicii integrate cu o expertiza profesionista in domeniul Resurselor Umane.

    Cerinte

    ROMANIAN SOFTWARE este in cautarea unui coleg/unei colege pe pozitia de Asistent Administrativ.
    Activitatea necesita prezenta la birou.

    Cerinte:
    • Studii superioare finalizate;
    • Experienta pe o pozitie similara – minimum 1 an;
    • Experienta in domeniul contabilitatii primare – reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte utilizare pachet Office si navigare internet;
    • Excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala;
    • Atentie la detalii, seriozitate.

    Responsabilitati

    • Gestioneaza corespondenta (primire, sortare, revizuire);
    • Pastreaza un registru de intrare/iesire corespondenta;
    • Revizuieste, pregateste si urmareste trimiterea corespondentei (borderou, facturi);
    • Asigura protocolul de primire al vizitatorilor;
    • Verifica si se asigura ca salile de meeting sunt pregatite pe toata perioada zilei;
    • Verifica si mentine stocul de consumabile (apa, cafea, servetele, etc.);
    • Scaneaza, arhiveaza si aranjeaza in forma fizica toate contractele companiei;
    • Inventariaza toate bunurile IT din companie (laptopuri, telefoane: model, numar, etc.);
    • Ofera suport pentru inregistarea facturilor.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Pachet de beneficii flexibil gestionat in aplicatia Benefit;
    • Traininguri;
    • Plan de cariera de lunga durata;
    • Activitati de relaxare: ping-pong, Playstation;
    • Un mediu placut si prietenos.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (56)