Asistent Administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Colorful HR Leasing active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Colorful HR Leasing
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.09.2022
    Scurta descriere a companiei

    Colorful HR Leasing, membra a grupului ROMANIAN SOFTWARE, este o companie românească ce oferă servicii de Recrutare și Leasing de personal. Totodată, Colorful HR Leasing se ocupă de salarizarea și administrarea personalului, oferind consultanță legislativă și întocmirea de rapoarte variate privind activitatea de HR.

    Inca din 2002, ROMANIAN SOFTWARE este o companie specializata in dezvoltarea si implementarea de produse software din domeniul Resurselor Umane. Cu o experienta de 20 de ani in domeniul IT, compania si-a diversificat continuu activitatea, evoluand de la un dezvoltator de aplicatii software la un furnizor de solutii IT si servicii integrate cu o expertiza profesionista in domeniul Resurselor Umane.

    Cerinte

    ROMANIAN SOFTWARE este in cautarea unui coleg/unei colege pe pozitia de Asistent Administrativ.
    Activitatea necesita prezenta la birou.

    Cerinte:
    • Studii superioare finalizate;
    • Experienta pe o pozitie similara – minimum 1 an;
    • Experienta in domeniul contabilitatii primare – reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte utilizare pachet Office si navigare internet;
    • Excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala;
    • Atentie la detalii, seriozitate.

    Responsabilitati

    • Gestioneaza corespondenta (primire, sortare, revizuire);
    • Pastreaza un registru de intrare/iesire corespondenta;
    • Revizuieste, pregateste si urmareste trimiterea corespondentei (borderou, facturi);
    • Asigura protocolul de primire al vizitatorilor;
    • Verifica si se asigura ca salile de meeting sunt pregatite pe toata perioada zilei;
    • Verifica si mentine stocul de consumabile (apa, cafea, servetele, etc.);
    • Scaneaza, arhiveaza si aranjeaza in forma fizica toate contractele companiei;
    • Inventariaza toate bunurile IT din companie (laptopuri, telefoane: model, numar, etc.);
    • Ofera suport pentru inregistarea facturilor.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Pachet de beneficii flexibil gestionat in aplicatia Benefit;
    • Traininguri;
    • Plan de cariera de lunga durata;
    • Activitati de relaxare: ping-pong, Playstation;
    • Un mediu placut si prietenos.