Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent Administrativ
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Romanian Software active.Vezi toate job-urile Asistent Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Romanian Software |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.09.2022 |
Remote work: | On-site |
Inca din 2002, ROMANIAN SOFTWARE este o companie specializata in dezvoltarea si implementarea de produse software din domeniul Resurselor Umane. Cu o experienta de peste 20 ani in domeniul IT, compania si-a diversificat continuu activitatea, evoluand de la un dezvoltator de aplicatii software la un furnizor de solutii IT si servicii integrate cu o expertiza profesionista in domeniul Resurselor Umane.
Cerinte
ROMANIAN SOFTWARE este in cautarea unui coleg/unei colege pe pozitia de Asistent Administrativ.
Activitatea necesita prezenta la birou.
Cerinte:
• Studii superioare finalizate;
• Experienta pe o pozitie similara – minimum 1 an;
• Experienta in domeniul contabilitatii primare – reprezinta un avantaj;
• Cunostinte utilizare pachet Office si navigare internet;
• Excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala;
• Atentie la detalii, seriozitate.
• Gestioneaza corespondenta (primire, sortare, revizuire);
• Pastreaza un registru de intrare/iesire corespondenta;
• Revizuieste, pregateste si urmareste trimiterea corespondentei (borderou, facturi);
• Asigura protocolul de primire al vizitatorilor;
• Verifica si se asigura ca salile de meeting sunt pregatite pe toata perioada zilei;
• Verifica si mentine stocul de consumabile (apa, cafea, servetele, etc.);
• Scaneaza, arhiveaza si aranjeaza in forma fizica toate contractele companiei;
• Inventariaza toate bunurile IT din companie (laptopuri, telefoane: model, numar, etc.);
• Ofera suport pentru inregistarea facturilor.
Beneficii:
• Pachet de beneficii flexibil gestionat in aplicatia Benefit;
• Traininguri;
• Plan de cariera de lunga durata;
• Activitati de relaxare: ping-pong, Playstation;
• Un mediu placut si prietenos.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Administrativ BUCURESTI, | |
ASISTENT MANAGER BUCURESTI, | |
Administrative Event Coordinator – Part time Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (56) |
Raporteaza eroarea la