Asistent manager - atributii resurse umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bitcoin Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent manager - atributii resurse umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: Bitcoin Romania
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.11.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Bitcoin Romania is the first and largest crypto exchange on the Romanian market, with 8 years of experience in the field. The company takes pride in its portfolio, having more than 120,000 satisfied customers in over 50 countries, trading Bitcoin, Bitcoin Cash, Ethereum, Ripple, Dash and up to 40 altcoins.
    The success story began with the launch of the first Bitcoin ATM in Continental Europe, the fifth in the world. The development of the company continued with the expansion of the ATM network, currently the largest in Romania and that of the trading platform – Pro.bitcoinromania.ro.

    Cerinte

    Ne dorim in echipa noastra un coleg muncitor si organizat, care sa contribuie la dezvoltarea departamentului in vederea atingerii obiectivelor companiei.
    Pentru a fi de succes in echipa noastra trebuie sa fii motivat si pasionat de ceea ce faci, dispusa in permanenta sa preiei initiativa si sa generezi rezultate rapide si eficiente.

    Calitatile de care ai nevoie pentru a face parte din echipa noastra:

    studii superioare in curs sau finalizate
    cunostinte de limba engleza (orice alta limba straina constituie un avantaj)
    experienta pe un post similar – prezinta avantaj
    cunostinte de legislatia muncii – prezinta avantaj
    bune cunostinte MS Office
    excelente abilitati de comunicare
    flexibilitate si capacitate de a rezolva probleme
    abilitati organizatorice
    capacitatea de a respecta termene limita;
    gandire clara, rationament logic, integritate si corectitudine

    Responsabilitati

    Principalele tale responsabilitati vor fi :

    indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
    asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
    gestionarea bazei de date interne cu salariatii companiei;
    intocmirea si gestionarea documentelor de personal, precum si a dosarelor de personal;
    intocmirea adeverintelor pentru salariati
    evidenta lunara a concediilor de odihna, a concediilor fara plata si a concediilor neefectuate;
    arhivarea documentelor de personal
    postarea anunturilor de angajare si programarea interviurilor
    alte activitati specifice domeniului Resurse Umane.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Pizza day with the team
    Mediu de lucru prietenos si suport continuu din partea echipei
    Sansa de a face parte dintr-o echipa stabila si de succes
    Oportunitatea de a lucra in crypto, un domeniu fascinant si de viitor

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Remote

    Vezi job-uri similare (63)