Executive Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cinar Food Distribution active.


Vezi toate job-urile Executive Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Cinar Food Distribution
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.09.2022
    Scurta descriere a companiei

    Compania Cinar Food Distribution a luat fiinta in 2014 si a inceput cu arie de acoperire pe municipiul Bucuresti, judetele Ilfov, Constanta si cele din sud-estul Romaniei. In prezent distribuim in toata tara.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate, de preferat in Management sau Administrare Afaceri
    Experienta in domeniu intre 2 si 5 ani, de preferat in companii startup cu 100 - 500 angajati
    Limba engleza nive avansat
    Experienta si cunostinte in sisteme informatice, MS Office, ERP, CRM
    Bune cunostinte de legislatie si contabilitate
    Personalitate extroverta, comunicativa si persuasiune
    Excelente abilitati de organizare si planificare, coordonare
    Deschidere de a progresa in cariera, de a invata lucruri noi si dezvolta procese care sa imbunatateasca viata oamenilor.

    Responsabilitati

    Revizuire documente, redactare rezumat pentru CEO
    Revizuire rapoarte management, redactare rezumat
    Contabilitare primara, interpretare si rezumat statistici financiare
    Managementul calendarului si emailului CEO-ului
    Cercetare de piata privind eventuale achizitii, negociere contracte
    Interfata cu clientii si partenerii de afaceri atunci si cum impune situatia
    Mentinerea unui sistem de informatii, cu confidentialitatea necesara
    Organizare si coordonare intalniri de afaceri pentru CEO, atat in biroul CFD cat si in afara lui
    Procesare plati, incasari, bonuri si facturi fiscale in numele CEO-ului

    Alte informatii

    Ne extindem echipa si imbunatatim serviciile pentru furnizorii si clientii nostri.

    Candidatul ideal pentru aceasta pozitie este o persoana cu experienta administrarea afacerilor, intr-un rol similar de Asistenta Personala a CEO-ului, o persoana cu incredere in sine si altii, care insufla la randu-i incredere si optimism, care poate rezolva situatii dificile in conditii de stres si termene scurte.

    Avem asteptarea ca tu sa ai experienta in startups, rabdarea si compasiunea in a lucra cu oameni, rapididatea in decizii, structura si organizare, comunicare exemplara.
    Ne dorim ca persoana sa devina partenera a oamenilor din companie, sa fie dispusa sa invete si dezvolte.

    Programul de lucru va fi de 8 ore pe zi.

    Vei raporta catre CEO-ul companiei, si vei lucra din biroul din Strada Garlei nr.78, Baneasa.