Manager Clientela si Operatiuni - Agentia Fagaras

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Manager Clientela si Operatiuni - Agentia Fagaras active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Fagaras
  • Actualizat la: 04.09.2022
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    • Cunostinte generale economice, bancare generale, vanzari, despre BRD, despre concurenta, specificul si evolutia pietei
    • Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare
    • Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite
    • Cunostinte informatice: Excel, Word , PPT
    • Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice
    • Carnet categorie B
    • Cunoasterea unei limbi straina de circulatie internationala (preferabil)

    Responsabilitati

    Dezvolta relatiile cu clientii pe care ii are in portofoliu:
    • Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale;
    • Este proactiv in relatia cu clientii si identifica nevoile clientilor ;
    • Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite ;
    • Promoveaza la fiecare interactiune cu clientii, produsele/ serviciile/ campaniile aflate in desfasurare, inmanand flyerele si materialele de marketing specifice ;
    • Urmareste cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client ;
    • Urmareste evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importanti;
    • Supravegheaza riscurile si optimizeaza rentabilitatea relatiilor cu clientii si cu celelalte structuri implicate in activitatea desfasurata;
    • Urmareste evolutia relatiilor cu clientii si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii;
    • Actualizeaza datele de identificare si datele de contact ale clientilor din portofoliu si ale clientilor din afara portofoliului, pentru care efectueaza operatiuni bancare;
    • Pregateste, analizeaza si inregistreaza dosarele de credit conform fluxurilor in vigoare;
    • Acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate ;
    • Urmareste si contacteaza clientii din portofoliu fara tranzactii/ rulaje, pentru a preintampina inactivarea lor.
    Asigura serviciile legate de operatiuni curente in lei si in devize ale clientelei, verificarea autenticitatii acestora si incadrarea in limitele de disponibilitati;
    Asigura efectuarea operatiunilor in numerar (plati, incasari, schimb valutar, Western Union, POS etc.);
    Efectueaza operatiunile (lei si valuta) ordonate direct de clienti, inclusiv constituiri/ lichidari produse de economisire si verifica documentele aferente operatiunilor realizate;
    Proceseaza/ primeste si verifica documentele aferente operatiunilor curente (in lei, valuta) si le transmite pentru prelucrare ( instrumente de credit / debit, ordine de plata, cereri de eliberare cecuri, ordine de vanzare / cumparare valuta, dispozitii de plata externa, etc.) ;
    Este raspunzator de numerarul si alte valori avute in gestiune, respecta instructiunile de alimentare si remitere numerar;
    Cunoaste si respecta regulile de securitate, respecta confidentialitatea codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice pe care le utilizeaza;
    Asigura confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate.
    Identifica si atrage noi clienti
    Colaboreaza cu Managerii SB/ Corporate pentru atragerea managementului sau salariatilor companiilor in randul clientilor Retail-PF;
    Aplica politica comerciala a bancii sub 2 aspecte:
    • Obiective : volumul tranzactiilor, servicii de dezvoltat, vizite facute clientilor ;
    • Mijloace: actiuni personale, contacte cu clientii, conditii preferentiale acordate de catre Banca cu conditia existentei unei contrapartide pentru Banca.
    Desfasoara activati de promovarea si vanzare produse si servicii bancare/ intermediate de banca in afara sediilor bancii, cum ar fi: sediile institutiilor/firmelor cu care avem conventii, evenimente, targuri etc.
    Participa la actiunile de :
    • animare comerciala organizate la nivel de Regiune cu clienti si prospecti;
    • formare, organizate la nivel local si/sau central, sustine examenele necesare, solicitate de dispozitiile legale;
    Se asigura de cunoasterea normelor si instructiunilor specifice clientilor persoane fizice si asigura aplicarea corecta a acestora.
    Aplica prevederile programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism
    Asigura securitatea fizica a postului sau de lucru; (blocarea statiei de lucru in momentul arasirii acesteia, securizarea biroului/postului de lucru – prin incuiere cu cheie sau tastare cod armare pentru salariatii care manipuleaza numerar);
    Aplica principiile„clean desk” policy" (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere);
    Arhiveaza documentele procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice si pastreaza arhiva in conditii adecvate.