New Product Launch Manager - Timisoara

Employer: APT Prohuman
Domain:
  • Management - Consulting
  • Production
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • Timisoara
  • Updated at: 19.08.2022
    Short company description

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Requirements

    • Technical University degree;
    • Experience in PCB production - highly appreciated;
    • Specialized technical knowledge about the production of electronic components in the field of automotive engineering – appreciated;
    • Knowledge of project management highly appreciated;
    • Knowledge of FMEA, Control Plan;
    • Knowledge of SAP;
    • English is mandatory; German is a plus.

    Responsibilities

    • Responsible for project management activities related to implementation of new projects into production. All activities are done in close collaboration with his team from development, quality assurance, manufacturing and support departments;
    • Planning, implementation and optimization of manufacturing methods (technology);
    • Planning and ordering of production equipment in cooperation with the Industrial Engineering and Purchasing departments;
    • Creation of manufacturing related documents (. manufacturing plans, instructions, SAP planning);
    • Preparation of shop floor layouts in collaboration with the Continuous Improvement department;
    • Close tracking and improvement of the economical efficiency of the product during its life cycle.

    Other info

    Benefits:
    -Fixed salary;
    -13rd salary;
    -Performance bonus
    -Meal Tickets:
    -Medical Insurance:
    -Life Insurance:
    -Future Work:
    -Medical Subscriptions:
    -Sport Activities: