Advisor, General Services - Call Center

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Baia Mare
  • Buzau
  • Pitesti
  • Actualizat la: 19.08.2022
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile și fixe în Europa și cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume. Operăm rețele mobile și fixe în 21 de țări și 49 de rețele mobile partenere. Vodafone Group are peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienți ai serviciilor TV și peste 130 milioane de dispozitive IoT conectate.
    Susținem diversitatea și incluziunea prin politicile noastre, apreciem și tratăm cu respect toate persoanele, indiferent de rasă, etnie, dizabilitate, vârstă, orientare sexuală, identitate de gen, credință, cultură sau religie.
    Totodată, Vodafone ia măsuri importante pentru a limita impactul companiei asupra planetei prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră cu 50% până în 2025, până la net zero până în 2040, prin achiziția de 100% energie electrică din surse regenerabile până în 2025 și până în iulie 2021 în Europa, reutilizând, revânzând sau reciclând 100% din echipamentele noastre de rețea care devin redundante.

    Cerinte

    Ti-ar placea sa lucrezi undeva unde birocratia, programul sau mediul de lucru nu iti dau batai de cap? Pare ceva greu de gasit, dar la noi ai multe sanse sa fii multumit.

    Si tu poti fi colegul nostru daca:

    - Ai deja cunostinte si esti pasionat de tehnologie;
    - Inveti repede cum sa folosesti aplicatiile noi si utilizezi la nivel mediu programele Microsoft Office;
    - Iti place sa gasesti solutii si sa ii ajuti pe ceilalti; Iti doresti un program flexibil.

    Responsabilitati

    Ce fac colegii?

    - Preiau apelurile clientilor Vodafone Romania si ii ajuta, solutionand cat mai rapid eventualele nefunctionalitati;
    - Urmaresti si rezolvi cazurile de natura comerciala (preia apelurile de la clienti care solicita informatii comerciale: informatii asupra contului clientului, facturi, plati, servicii, oferte noi etc.);
    - Propun clientilor pachete de servicii noi, in situatia in care identifica in cadrul discutiei telefonice oportunitatea de vanzare.
    - Toti colegii noi trec printr-un program de pregatire in ceea ce priveste interactiunea cu clientii, notiunile tehnice si aplicatiile dezvoltate pentru diagnosticarea sesizarilor de tip VoIP, DTV, Broadband.

    Oportunitatea unei cariere in Vodafone, nu doar Beneficii:

    - Training platit in care vei avea ocazia sa inveti mare parte din tainele comunicarii, dar si multe aplicatii si servicii de telecomunicatii;
    - Esti innebunit dupa Games of Thrones? Iata ca poti citi cartile prin Bookster;
    - Stim ca te intereseaza si salariul, asa ca nu iti face griji, pe langa salariul de baza, avem si bonusuri lunare in functie de performanta, dar si bonuri de masa.