Operator Calculator / Contabill Gesiune (sector 1)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile QLT® Group România | Recrutare active.


Vezi toate job-urile Operator Calculator / Contabill Gesiune (sector 1) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: QLT® Group România | Recrutare
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.09.2022
    Scurta descriere a companiei

    MISIUNEA QLT® Group România | Recrutare

    Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta. Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.

    Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul candidatilor si capacitatea acestora de a se integra si de a aduce plus valoare echipelor in care vor fi integrați.

    "Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)"

    Cerinte

    Compania este leader in industria de distributie si integrare solutii Audio-Video din Romania, cu peste 15 ani experienta. Acopera toate fazele strategice in derularea unui proiect de succes: concept design, proiectare, executie, punere in folosinta, mentenanta si service.

    Cu un portofoliu de solutii in continua expansiune, reprezentand in Romania producatori strategici de profil precum: Sony, Panasonic, InFocus, Mitsubishi, Cisco, Samsung, Extron, Crestron, Biamp, Sennheiser, etc.

    Cerinte:
    · Experienta pe un post similar: contabilitate primara si gestiune/ activitati administrative;
    · Studii medii/superioare finalizate;
    · Notiuni de contabilitate primara;
    · Atentie la detalii, persoana comunicativa si cu initiativa;
    · Cunostinte MS Office si soft de gestiune;
    · Engleza conversational.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului:
    · Gestionare stocuri de marfă;
    · Emitere și încasare facturi la punctul de lucru;
    · Primirea facturilor de la furnizori, intocmirea NIR-urilor, bonuri de consum;
    · Registru de casă, lucru cu casa de marcat si POS;
    · Intocmirea ordinelor de deplasare, a deconturilor de cheltuieli si respectiv a dispozitiilor de plata/incasare;
    · Urmarirea si inregistrarea avansurilor spre decontare;
    · Completarea si inchiderea zilnica a Registrului de Casa;
    · Procesare extrase de cont;
    · Gestionarea fluxului intern de documente financiar-contabile si transmiterea acestora, periodic, catre societatea de Contabilitate;
    Redactare și
    arhivare documente, intocmire rapoarte/situatii.

    Alte informatii

    · Contract de munca stabil;
    · Salariu 3500 lei + asigurare medicala;
    · Program L-V 9-17:30,
    · Locatie centrala, sector 1 (langa metrou Basarab).