Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Operator Calculator / Contabill Gesiune (sector 1)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile QLT® Group România | Recrutare active.Vezi toate job-urile Operator Calculator / Contabill Gesiune (sector 1) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | QLT® Group România | Recrutare |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.09.2022 |
Remote work: | On-site |
MISIUNEA QLT® Group România | Recrutare
Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta. Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.
Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul candidatilor si capacitatea acestora de a se integra si de a aduce plus valoare echipelor in care vor fi integrați.
"Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)"
Compania este leader in industria de distributie si integrare solutii Audio-Video din Romania, cu peste 15 ani experienta. Acopera toate fazele strategice in derularea unui proiect de succes: concept design, proiectare, executie, punere in folosinta, mentenanta si service.
Cu un portofoliu de solutii in continua expansiune, reprezentand in Romania producatori strategici de profil precum: Sony, Panasonic, InFocus, Mitsubishi, Cisco, Samsung, Extron, Crestron, Biamp, Sennheiser, etc.
Cerinte:
· Experienta pe un post similar: contabilitate primara si gestiune/ activitati administrative;
· Studii medii/superioare finalizate;
· Notiuni de contabilitate primara;
· Atentie la detalii, persoana comunicativa si cu initiativa;
· Cunostinte MS Office si soft de gestiune;
· Engleza conversational.
Descrierea jobului:
· Gestionare stocuri de marfă;
· Emitere și încasare facturi la punctul de lucru;
· Primirea facturilor de la furnizori, intocmirea NIR-urilor, bonuri de consum;
· Registru de casă, lucru cu casa de marcat si POS;
· Intocmirea ordinelor de deplasare, a deconturilor de cheltuieli si respectiv a dispozitiilor de plata/incasare;
· Urmarirea si inregistrarea avansurilor spre decontare;
· Completarea si inchiderea zilnica a Registrului de Casa;
· Procesare extrase de cont;
· Gestionarea fluxului intern de documente financiar-contabile si transmiterea acestora, periodic, catre societatea de Contabilitate;
Redactare și
arhivare documente, intocmire rapoarte/situatii.
· Contract de munca stabil;
· Salariu 3500 lei + asigurare medicala;
· Program L-V 9-17:30,
· Locatie centrala, sector 1 (langa metrou Basarab).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Operator call center Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (85) |
Raporteaza eroarea la