Business Analyst - Relatii Si Servicii Clienti (perioada determinata de 2 ani)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Docte Consulting active.Vezi toate job-urile Business Analyst - Relatii Si Servicii Clienti (perioada determinata de 2 ani) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro |
Angajator: | Docte Consulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.09.2022 |
Remote work: | On-site |
Organizatiile de masa sunt din ce in ce mai axate pe mecanizare si pe standardizarea oamenilor, aspecte care conduc la disparitia caracteristicilor individuale. In contrast, punem accentul pe puterile intelectuale si spirituale ale omului.
Noi credem în Organizatiile cu un suflet!
Noi credem in Oameni!
Ne dorim sa avem o noua abordare pe piata recrutarii.
Ofertele noastre sunt adaptate la cele mai recente tendinte de evolutie ale pieței. Consultantii nostri lucreaza cu pasiune si din pasiune.
Cautam intotdeauna solutii intelepte pentru a crea 'Fuziunea intre Oameni si Companii'.
Suntem implicati, creativi, flexibili si motivati de a finaliza cu succes orice proiect!
2 ani experienta pe un post similar
Limba engleza nivel avansat
Cunostinte specifice managementului de proiecte
Abilitati MS Office, Visio
Cunostinte de mapare a aproceselor in diagrame de proces
Capacitate de analiza si intelegere a sistemelor IT
Capacitatea de a intelege procesele cheie din companie cu focus pe impactul in zona de relatie cu clientii
Constituie avantaj:
Certificari/cursuri in project management (PMP, Prince2, Six Sigma belt )
Experienta pe analiza si implementare specificatii business in sisteme CRM;
Experienta raportare
Experienta de lucru cu Salesforce
Certificare de salesforce admin
Propune abordari realiste de planificare a proiectelor ce vizeaza Clientul
Parametrizeaza sistemele CRM in vederea utilizarii optime de catre clientul intern
Activitati in cadrul proiectelor:
Strange cerintele utilizatorilor, organizeaza si participa la intalniri de lucru transversale pentru a determina cerintele functionale si non-functionale
Analizeaza cerintele de afaceri ale utilizatorilor, se asigura ca le-a inteles, le valideaza cu toti membrii echipei de proiect si ofera consultanta pentru transpunerea in cerinte de sistem
Explica responsabilului de business solutia oferita de interlocutorii tehnici in vederea obtinerii aprobarii documentului de analiza
Ofera suport resurselor alocate, in toate fazele proiectului, inclusiv in perioada de testare
Pregateste scenarii de testare si documentatia pentru utilizatorii finali
Mentine o baze de date cu invataminte care sa poata fi folosite pentru proiectele urmatoare;
Activitati de administrare a aplicatiilor si sistemelor de lucru utilizate
Administreaza utilizatorii sistemelor CRM, prin crearea, actualizarea si modificarea profilelor de utilizatori
Trateaza solicitarile si sesizarile utilizatorilor sistemelor utilizate pentru cunoasterea si fidelizarea clientilor
Gestioneaza tipurile de inregistrari CRM din sistem si raporteaza date de interactiune cu clientii la cerere in functie de rol, acces si nivel ierarhic
Garanteaza calitatea datelor stocate in sisteme
Efectueaza operatiuni de import sau corectie de masa pe inregistrarile CRM
Automatizeaza procese si use caseuri in CRM la solicitarea businessului.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentanti Servicii Clienti Business. Aplica fara CV | |
Quality Business Development Analyst with French Aplica fara CV | |
Business Analyst - technical BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (707) |
Raporteaza eroarea la