Business Analyst - Relatii Si Servicii Clienti (perioada determinata de 2 ani)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Docte Consulting active.


Vezi toate job-urile Business Analyst - Relatii Si Servicii Clienti (perioada determinata de 2 ani) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Docte Consulting
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.09.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Organizatiile de masa sunt din ce in ce mai axate pe mecanizare si pe standardizarea oamenilor, aspecte care conduc la disparitia caracteristicilor individuale. In contrast, punem accentul pe puterile intelectuale si spirituale ale omului.
    ​Noi credem în Organizatiile cu un suflet!
    Noi credem in Oameni!
    ​Ne dorim sa avem o noua abordare pe piata recrutarii.
    Ofertele noastre sunt adaptate la cele mai recente tendinte de evolutie ale pieței. Consultantii nostri lucreaza cu pasiune si din pasiune.
    Cautam intotdeauna solutii intelepte pentru a crea 'Fuziunea intre Oameni si Companii'.
    Suntem implicati, creativi, flexibili si motivati de a finaliza cu succes orice proiect!

    Cerinte

    2 ani experienta pe un post similar
    Limba engleza nivel avansat
    Cunostinte specifice managementului de proiecte
    Abilitati MS Office, Visio
    Cunostinte de mapare a aproceselor in diagrame de proces
    Capacitate de analiza si intelegere a sistemelor IT
    Capacitatea de a intelege procesele cheie din companie cu focus pe impactul in zona de relatie cu clientii
    Constituie avantaj:
    Certificari/cursuri in project management (PMP, Prince2, Six Sigma belt )
    Experienta pe analiza si implementare specificatii business in sisteme CRM;
    Experienta raportare
    Experienta de lucru cu Salesforce
    Certificare de salesforce admin

    Responsabilitati

    Propune abordari realiste de planificare a proiectelor ce vizeaza Clientul
    Parametrizeaza sistemele CRM in vederea utilizarii optime de catre clientul intern
    Activitati in cadrul proiectelor:
    Strange cerintele utilizatorilor, organizeaza si participa la intalniri de lucru transversale pentru a determina cerintele functionale si non-functionale
    Analizeaza cerintele de afaceri ale utilizatorilor, se asigura ca le-a inteles, le valideaza cu toti membrii echipei de proiect si ofera consultanta pentru transpunerea in cerinte de sistem
    Explica responsabilului de business solutia oferita de interlocutorii tehnici in vederea obtinerii aprobarii documentului de analiza
    Ofera suport resurselor alocate, in toate fazele proiectului, inclusiv in perioada de testare
    Pregateste scenarii de testare si documentatia pentru utilizatorii finali
    Mentine o baze de date cu invataminte care sa poata fi folosite pentru proiectele urmatoare;
    Activitati de administrare a aplicatiilor si sistemelor de lucru utilizate
    Administreaza utilizatorii sistemelor CRM, prin crearea, actualizarea si modificarea profilelor de utilizatori
    Trateaza solicitarile si sesizarile utilizatorilor sistemelor utilizate pentru cunoasterea si fidelizarea clientilor
    Gestioneaza tipurile de inregistrari CRM din sistem si raporteaza date de interactiune cu clientii la cerere in functie de rol, acces si nivel ierarhic
    Garanteaza calitatea datelor stocate in sisteme
    Efectueaza operatiuni de import sau corectie de masa pe inregistrarile CRM
    Automatizeaza procese si use caseuri in CRM la solicitarea businessului.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (707)