ASISTENT ADMINISTRATIV
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ARTEM HOMINE active.Vezi toate job-urile ASISTENT ADMINISTRATIV active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | ARTEM HOMINE |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 31.08.2022 |
Remote work: | On-site |
ARTEM HOMINE ofera servicii de recrutare si selectie de personal , profilare de competente profesionale si personalitate a angajatilor , profil de compatibilitate a echipei , analiza organizatiei prin sondaje de opinie a angajatilor si consultanta in domeniul resurselor umane .
Clauza GDPR
ARTEM HOMINE proceseaza datele dvs personale in scopul recrutarii pentru aceasta pozitie vacanta. Prin aplicarea la acest job si transmiterea CV-ului dvs., sunteți implicit de acord cu această procesare. ARTEM HOMINE asigură respectarea protecției datelor personale ale tuturor aplicantilor, in conformitate cu legislatia in vigoare .
- Absolvent studii medii sau superioare
- Cunostinte MSOffice ( Word, Excel, PowerPoint ) - nivel mediu
- Cunostintele de contabilitate primara - constituie avantaj
- Experienta anterioara - min 1 an
Responsabilitati
- gestioneaza corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei
- comunica cu persoanele implicate in realizarea contractelor
- arhiveaza documentele companiei
- gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii si raporteaza catre management orice eveniment ce poate afecta eficienta actvitatii companiei
- face analiza informatiilor necesare si transmite catre managemnet orice informatie ce poate afecta procesul decizional
- tine agenda si planifica activitatile personalului de conducere
- administreaza raportarile interne necesare personalului de conducere in activitatea de management a firmei si respecta termenele limita impuse
- completeaza si mentine informatii in sistemele de evidenta a companiei, (ex. pontaje, rapoarte , etc )
- indeplineste si alte activitati decise de managementul firmei (ex. monitorizarea si urmarirea rezolvarii reclamatiilor, rapoarte costuri, adrese, contracte, etc)
- ofera suport in realizarea de analize la cererea membrilor din managementul companiei
- Angajatorul activeaza in domeniul constructiilor
- Locatie job : Ploiesti - centru
- Contract de munca pe durata nedeterminata
- Program de lucru : Luni - Joi 08.00 / 17.00 Vineri - 08.00 / 14.00
- Transport decontat pentru persoanele din apropiere de Ploiesti
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Card Administrative Assistant with French Hybrid | |
ASISTENT GESTIUNE DEPOZIT 3000 - 3300 RON NET / luna | |
Consultant Constructii per. determinata 1 an (f/m) Ploiesti, | |
Vezi job-uri similare (4) |
Raporteaza eroarea la