ASISTENT ADMINISTRATIV

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ARTEM HOMINE active.


Vezi toate job-urile ASISTENT ADMINISTRATIV active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ARTEM HOMINE
Domeniu:
  • Constructii
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 31.08.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ARTEM HOMINE ofera servicii de recrutare si selectie de personal , profilare de competente profesionale si personalitate a angajatilor , profil de compatibilitate a echipei , analiza organizatiei prin sondaje de opinie a angajatilor si consultanta in domeniul resurselor umane .

    Clauza GDPR
    ARTEM HOMINE proceseaza datele dvs personale in scopul recrutarii pentru aceasta pozitie vacanta. Prin aplicarea la acest job si transmiterea CV-ului dvs., sunteți implicit de acord cu această procesare. ARTEM HOMINE asigură respectarea protecției datelor personale ale tuturor aplicantilor, in conformitate cu legislatia in vigoare .

    Cerinte

    - Absolvent studii medii sau superioare

    - Cunostinte MSOffice ( Word, Excel, PowerPoint ) - nivel mediu

    - Cunostintele de contabilitate primara - constituie avantaj

    - Experienta anterioara - min 1 an

    Responsabilitati

    Responsabilitati

    - gestioneaza corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei
    - comunica cu persoanele implicate in realizarea contractelor
    - arhiveaza documentele companiei
    - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii si raporteaza catre management orice eveniment ce poate afecta eficienta actvitatii companiei
    - face analiza informatiilor necesare si transmite catre managemnet orice informatie ce poate afecta procesul decizional
    - tine agenda si planifica activitatile personalului de conducere
    - administreaza raportarile interne necesare personalului de conducere in activitatea de management a firmei si respecta termenele limita impuse
    - completeaza si mentine informatii in sistemele de evidenta a companiei, (ex. pontaje, rapoarte , etc )
    - indeplineste si alte activitati decise de managementul firmei (ex. monitorizarea si urmarirea rezolvarii reclamatiilor, rapoarte costuri, adrese, contracte, etc)
    - ofera suport in realizarea de analize la cererea membrilor din managementul companiei

    Alte informatii

    - Angajatorul activeaza in domeniul constructiilor

    - Locatie job : Ploiesti - centru

    - Contract de munca pe durata nedeterminata

    - Program de lucru : Luni - Joi 08.00 / 17.00 Vineri - 08.00 / 14.00

    - Transport decontat pentru persoanele din apropiere de Ploiesti

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre ARTEM HOMINE . Consultati Politica de procesare a datelor personale a ARTEM HOMINE >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    3000 - 3300 RON NET / luna
    Ploiesti,

    Ploiesti,

    Vezi job-uri similare (4)