Manager Proiect Educațional (colaborator) PepinTEEN

Angajator: Scoala de Valori
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Management - Consultanta
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 15.08.2022
    Scurta descriere a companiei

    ȘCOALA DE VALORI este o organizație non-guvernamentală, non-profit, care îi îndrumă pe tineri să-și descopere valorile și să-și antreneze potențialul, astfel încât să-și dezvolte atitudini și comportamente prosociale și sa fie pregătiți pentru viitorul mereu în schimbare.

    De 10 ani deschidem drumuri în educa­ție, care au început să se intersecteze și să formeze un ecosistem orientat spre dezvoltarea tinerei generaț­ii.

    Misiunea noastră este de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor lor vieți.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate cu diplomă de licență
    Experiență de minimum 2 ani  în domeniul educațional
    Experiență de minimum 5 ani  în Project Management
    Cunoasterea pachetului Ms Office (Word, Excel, Power Point), Internet
    Bune abilități de organizare, coordonare și comunicare
    Cunoștințe solide de management
    Orientare spre atingerea obiectivelor și performanță
    Entuziasm, dorință de dezvoltare continuă prin invățare activă
    Punctualitate,seriozitate, perseverență, creativitate, atenție la detalii, deschidere, inițiativă și
    flexibilitate
    Capacitatea de a lucra in echipă
    Aptitudini de negociere, planificare, supervizare, analiză, control și implementare

    Responsabilitati

    Coordonează activitațile proiectului educațional
    Gestionează bugetul proiectului și operațiunile financiare aferente proiectului, sub
    supervizarea departamentului financiar/ contabil;
    Stabilește și menține legătura atat cu partenerii, finantatorul cat și cu beneficiarii proiectului;
    Asigură comunicarea cu stakeholderii proiectului alături de care incheie contracte de
    colaborare;
    Organizează și gestionează intalnirile agile in cadrul echipei de proiect;
    Redactează materialele privind implementarea proiectului;
    Asigură o promovare optimă a proiectului;
    Prioritizează eficient efectuarea sarcinilor cu scopul indeplinirii obiectivelor stabilite pe
    proiect;
    Răspunde la solicitările beneficiarilor, partenerilor și finanțatorului;
    Colaborează cu departamentele suport in vederea realizării rapoartelor de evaluare ale
    proiectului, cu scopul de a crește vizibilitatea acestuia și de a evidenția impactul;
    Monitorizează și evaluează activitațile și rezultatele proiectului.

    Alte informatii

    Activitatea se desfășoară remote, în baza unui contract de colaborare
    Programul este flexibil;
    Remunerație avantajoasă, negociată individual în funcție de experiență;
    Pentru că ne dorim să colaborăm pe termen lung, sprijinim dezvoltarea ta profesională și
    personală prin asigurarea unor ateliere interne de soft skills în mediul online.