(Jr.) Administrator Credite IMM - perioada determinata - Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile (Jr.) Administrator Credite IMM - perioada determinata - Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 25.11.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;
    • Limba Engleza – nivel mediu;
    • Bun utilizator al MS Office (Word, etc), bune abilitați de operare in Excel.
    • Persoană de încredere, responsabilă, integră și obiectivă, o gandire analitică, cu atenție la detalii;
    • Promptitudinea și acuratețea sunt deopotrivă calități necesare;
    • Persoană energică, având capacitatea să lucreze cu deadline-uri strânse;
    • Abilități în obținerea de informații, documentare, procesare și sinteză a informațiilor.

    Responsabilitati

    - Intocmirea documentatiei contractuale (contracte de credit, contracte de garantie, acte aditionale, alte documente conexe, inclusiv acorduri, notificari si diverse adrese);
    - Efectuarea formalitatilor pentru inscrierea contractelor de garantie imobiliara/mobiliara in conformitate cu reglementarile juridice in vigoare si cu procedurile Bancii, precum si verificarea respectivelor inscrieri;
    - Inregistrarea in sistemul de tranzactionare si contabilitate al Bancii a tuturor informatiilor necesare, in conformitate cu procedurile Bancii, in baza Manualului de utilizare a sistemului informatic privind creditele acordate persoanelor juridice;
    - Activarea facilitatilor de credit dupa indeplinirea conditiilor precedente;
    - Efectuarea tragerilor/rambursarilor, cu verificarea prealabila a documentelor aferente, in conformitate cu obiectul facilitatii, cu respectarea termenilor si conditiilor contractuale;
    - Monitorizarea indeplinirii conditiilor contractuale, angajamentelor si garantiilor.

    Alte informatii

    BENEFICII

    Flexibilitate

    - incepe programul oricand in intervalul 7:30-10:00;
    - decide impreuna cu managerul si fii prezent fizic la birou maxim1 zi/saptamana; hybrid la noi e ceva firesc!

    Echilibru viata personala/viata profesionala

    - pana la 30 de zile de concediu de odihna/an, in functie de experienta de lucru;
    - zile libere platite pentru evenimente speciale din viata ta;
    - birthday off – zi libera pentru a-ti celebra aniversarea cu cei dragi;
    - zi libera pentru evenimente personale neprevazute;
    - zi libera pentru examene – suntem alaturi pentru performanta ta;
    - asigurare medicala – pentru ca un simplu abonament medical nu acopera intotdeauna nevoile de sanatate;
    - la noi, tu alegi furnizorul, dintre cei mai mari din piata;
    - asigurare impotriva accidentelor– depasim impreuna chiar si momentele cele mai dificile;
    - seminarii de wellbeing– ii aducem pe specialisti sa iti dea cele mai bune informatii.

    Avantaje financiare

    - sustinere financiara pentru evenimente speciale;
    - tichete de masa.

    Training si dezvoltare

    - program de integrare – ca sa te simti in largul tau chiar dacă nu ai lucrat incă in sistemul bancar;
    - un Buddy dedicat – cei mai experimentati si entuziasti colegi te vor insoti si indruma in primele saptamani alaturi de noi;
    - plan de training – stabileste cu managerul tau ce traseu de invatare ti se potriveste;
    - acces la nenumarate sesiuni de training online;
    - abonament la Bookster, un prieten apropiat;
    - o platforma interna de comunicare, sa poti comunica si informal cu colegii tai.

    Toate CV-urile sunt păstrate în condiţii de confidenţialitate. Doar candidaţii ale căror aplicații sunt selectate vor fi contactaţi pentru interviu. Ne-am bucura să te numeri printre ei.

    Succes!

    Demersul de recrutare se desfasoara in baza prelucrarii datelor cu caracter personal, conform informatiilor detaliate in informarea privind prelucrarea datelor in procesul de recrutare, pe care o regasiti pe site-ul Alpha Bank Romania, sectiunea Cariere.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (91)