Customer Fulfillment Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Fulfillment Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Management - Consultanta
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.08.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    • Degree in engineering, logistics/SCM, business administration preferred
    • year + experience in a similar or an account management role
    • Broad experience in similar rol e, Logistics, SCM, Operations department
    • Advanced knowledge and experience with SAP based systems (JDA planning
    tool i s a plus)
    • Knowledge and understanding of planning and inventory management
    concept – APICS CPIM certification is a plus
    • Advanced Excel knowledge and high analytical and numerical skills
    • Influencing and persuasive
    • Abi l ity to challenge factually and work under pressure.
    • Good interpersonal skills and ability to work to deadlines
    • Planning and project management skills a must

    Responsabilitati

    The Customer fulfillmentManager is responsible for ensuring that customer’s orders are fulfilled in a timely
    and satisfactorily manner together wi th balancing stocks withing DC Eas t plants/s torage locations according
    to orderbook.
    • Operate as business partner validating and supporting the Inventory management and Customer related
    processes;
    • Responsible and Accountable for daily supply-demand balancing and availability of s tock in the country,
    in close cooperation with supply centers ,BG’s and Demand planners;
    • Responsible for the inventorymanagement and control including safety and cycle stock;
    • Responsible for Phase in – Phase out (NPI) management by working closely wi th Demand planners and
    Marketing /Sales teams;
    • Responsible for TPWcos ts optimization;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (129)