Demand Planner

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Demand Planner active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.09.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    • Degree in engineering, logistics/SCM, business administration preferred
    • year + experience in a similar or an account management role
    • Broad experience with statistical forecasting and exception based planning
    • Advanced knowledge and experience with SAP based systems (JDA tool is a
    plus)
    • Knowledge and understanding of demand planning and inventory
    management concept – APICS CPIM certi fication i s preferred
    • Advanced Excel knowledge and high analytical and numerical skills
    • Influencing and persuasive
    • Abi l ity to challenge factually and work under pressure.
    • Good interpersonal skills and ability to work to deadlines
    • Planning and project management skills a must

    Responsabilitati

    The demand planner is responsible for all aspects ofthe demandmanagement namely:
    • Responsible and Accountable for the creation of the baseline demand forecas t on a 18 months rolling
    basis,maintenance and reviewof the 18months rollingdemand plan in the planning system
    • Operate as business partner validatingand supporting the forecast process.
    • Responsible and Accountable for daily supply-demand balancing and availability of s tock in the country,
    in close cooperation with supply centers ,BG’s and Customer fulfillmentManager
    • Responsible for the inventorymanagement and control including safety and cycle stock
    • Responsible for Phase in – Phase out (NPI)management byworking closelywith Marketing/Sales.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (45)