Back Office with Turkish

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Back Office with Turkish active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.10.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    Education and Experience Required Resolves operational issues that may arise from the end-to-end sales process (e.g., order status, returns, and deliveries, invoicing, returns, and financial post-sales programs). Collaborates with other functions andorganizations to resolve issues (e.g., sales teams, supply chain, logistics) as they relate to customer support. Education and Experience Required - First level university degree or equivalent experience. Typically 0-2 years of related experience (e.g., supply chain, customer service, procurement, financial management).

    Responsabilitati

    Acts as a first point of contact for regular, ongoing customer accounts on daily operationalmatters.Education and Experience Required Resolves operational issues that may arise from the end-to-end sales process (e.g., order status, returns, and deliveries, invoicing, returns, and financial post-sales programs).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Remote

    BUCURESTI, Brasov, Job national

    Vezi job-uri similare (243)