Ofiter bancar operatiuni/perioada determinata

Angajator: APT Prohuman
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Actualizat la: 09.08.2022
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    -Experienta in sistemul bancar minim 6 luni/experienta in lucrul cu produse bancare/ absolvent cu interes pentru domeniul bancar;
    -Excelente abilitati dе comunicare si relationare, deschidere la munca in echipa;
    -Seriozitate, corectitudine si atentie la detalii.

    Responsabilitati

    -Deschiderea de conturi pentru persoane fizice si juridice;
    -Operatiuni legate de transferuri interne in valuta, depozite la termen,precum si schimburi valutare pe conturile clientilor persoane fizice si juridice;
    -Intocmirea contractelor de credit/garantie, transmiterea lor spre validare si gestionarea semnarii acestora;
    -Pregatirea documentatiei necesare utilizarii creditelor si transmiterea catre departamente implicate;
    -Monitorizarea utilizarilor si rambursarilor de credit; efectuarea schimburilor valutare aferente acestora si platile, dupa caz;
    -Monitorizarea tuturor tranzactiilor initiate de agentie catre alte departamente din Centrala;
    -Prezentarea si promovarea produselor si serviciilor bancii catre clienti, furnizand servicii bancare de calitate;
    -Inlocuirea Operatorului de Ghiseu ori de cate ori este necesar sau la solicitarea Directorului de Agentie.