Specialist colectare debite - Rezidential

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Specialist colectare debite - Rezidential active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.09.2022
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii :
     Student sau absolvent de studii superioare
     Experienta in industria telecom sau Collection, reprezinta un avantaj

    Cunostinte Profesionale:
     Nivelul de cunoastere si utilizare a pachetului Microsoft Office (MS Word, MS Excel)- nivel mediu
     Limba engleza (scris si vorbit) – reprezinta un avantaj

    Competente Specifice:
     Orientarea catre client, initiativa si proactivitatea
     Persoana comunicativa si capabila sa lucreze intr-o echipa dinamica, in continua schimbare
     Abilitati excelente de comunicare, cu un limbaj pozitiv si prietenos
     Gandire analitica, orientata spre gasirea de solutii, intr-un timp scurt si sub presiunea termenelor limita
     Capacitatea de analiza si propunere de solutii
     Capacitate de a prioritiza si de a lua decizii

    Responsabilitati

     Preiei si initiezi apeluri de la/cu clienții interni și externi în scopul de a recupera sumele restante, comunicand şi înţelegand care sunt aşteptările şi nevoile acestora, in conformitate cu procedurile de lucru interne
     Oferi suport echipelor interne (customer service, vanzari etc) sau partenerilor externi în vederea recuperării debitelor restante (interactiune directa, telefonica sau pe e-mail);
     Negociezi termene de plata în scopul colectării sumelor restante și a evitării deconectărilor pentru neplată utilizând un discurs persuasiv
     Monitorizezi amanarile la plata, esalonarile, confirmarile de plata pentru portofoliul alocat
     Procesezi dovezile de plata sau fisele de cont solicitate, investighezi in sistemele interne care este provenienta debitelor si te asiguri ca informatia ajunge la client
     Prioritizezi conturile ce vor fi lucrate; prioritizezi aplicarea suspendărilor în caz de erori, astfel încât să eviți apariția unor blocaje de sistem;
     Evaluezi calitativ apelurile de colectare debite generate către/ de către agențiile de colectare partenere cu scopul de a monitoriza gradul de satisfacție al clientului și te asiguri că tehnicile de negociere sunt aplicate în vederea maximizării ratei de recuperare a debitelor.
     Contribui la dezvoltarea proceselor, procedurilor de lucru si propui solutii care sa asigure optimizarea propriei activitati sau din cadrul echipei
     Creezi si actualizeaza informatii din documente specifice activitatii desfasurate (de exemplu, moduri de lucru)
     Oferi suport in implementarea proceselor noi sau existente de Collection precum trimiterea clientilor la agentiile de recuperare, actiuni in legal, vanzarea creantelor etc

    Alte informatii

    Beneficiile noastre

    Servicii medicale pentru tine si familia ta; Tot ce poti citi cu Bookster; Plan individual de beneficii, flexibil in functie de nevoi; Oferte speciale pentru vacante, servicii bancare, traininguri, etc; Plan de dezvoltare personala si profesionala.

    ​Doar candidatii selectati vor fi contactati!