Business Accountant

Angajator: APT Prohuman
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.08.2022
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    What you will bring to us:
    • You are a highly motivated and flexible person who is willing to work in an
    international oriented company
    • Respect, collaboration, and integrity are important values to you
    • Minimum 1 year working experience in an equal function
    • Service-oriented, flexible, accurate, hands-on attitude
    • Good knowledge of MS Excel. SAP is an advantage.
    • Fluent in English (verbal and written)

    Responsabilitati

    As a Business Accountant you are contributing to:
    • The execution of the monthly closing process
    • The verification of the financial administration
    • The monitoring of the operating expenses
    • The creation of (monthly) financial reports
    • The delivery of information to complete internal/ external audit
    • The preparation of forecast and budget
    • The preparation of annual report
    • (foreign) VAT declaration
    • Corporate income tax declaration

    Alte informatii

    What we promise to offer:
    • Freedom to do your job and autonomy is important to us
    • Exciting challenges within a mature organization that demands a high degree of
    individual responsibility and promotes initiatives
    • A healthy work-life balance through working from home possibilities and flexible
    working hours
    • A fun working atmosphere with various opportunities to work with awesome
    colleagues all over the world.
    • Interesting extra benefits, including holiday bonus, meal tickets, work-from-home
    allowance, transport allowance, medical services subscription, 25 leave days/ year,
    etc.
    • Innovative and advanced high-technology products and services
    • Excellent career opportunities within an international environment