Secretara - Sucursala Arad

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Arad
  • Actualizat la: 09.08.2022
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Cunostinte si experienta:
    - MS Office

    Environment
    Asigura suportul administrativ si serviciile de secretariat pentru sectorul in care este incadrat (in interiorul entitatii din care face parte).

    Responsabilitati


    Responsabilitati principale:

    - Realizeaza evidenta pentru corespondenta documentelor primite / trimise in interiorul entitatii.
    - Asigura repartizarea corespondentei in functie de decizia directorului si urmarirea realizarii sarcinilor de catre persoanele nominalizate
    - Primeste si transmite apelurile telefonice, asigura transmiterea catre serviciile in cauza / primirea mesajelor prin fax, copierea documentelor.
    - Redacteaza documentele (corespondenta, prezentari, diverse)
    - Asigura organizarea eficienta a activitatii de secretariat: gestioneaza problemele de pe ordinea de zi, rezervarea salilor de reuniune, etc.
    - Planifica si administreaza necesarul de materiale consumabile pentru birou / rechizite, asigurand distribuirea catre personalul entitatii.
    - Centralizeaza si solicita catre LOG emiterea cartilor de vizita pentru toti salariatii structurii din care face parte
    - Acorda asistenta la munca de birotica pentru personalul entitatii.
    - Realizeaza formalitatile necesare pentru achitarea diverselor facturi.
    - Distribuie tichetele de masa pentru personalul entitatii si asigura interfata cu DRU
    - Primeste vizitatorii.
    - Claseaza documentele normative.
    - Arhiveaza documentele procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice in Sivadoc si pastreaza arhiva in conditii adecvate

    Alte informatii


       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.