Office manager

Angajator: HRS Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.08.2022
    Scurta descriere a companiei

    Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.

    Cerinte

    • Studii medii;
    • Experienta minim doi ani in activitati administrative
    • Abilitati de comunicare fluent in limba engleza
    • Deprinderi bune de operare PC si MS: Office, Outlook, Excel

    Responsabilitati

    Titularul postului are rolul de a mentine buna functionalitate a biroului și de a oferi suport administrativ. Pe langa atribuțiile și responsabilitățile de recepție /editare, de copiere și asistență, sunt si cele de gestionarea unui anumit tip de documente, de gestionarea si comanda a consumabilelor/echipamente.
    Responsabilitati generale:

    • Interacțiunea directă cu managerii de proiect
    • Interacțiunea internă cu echipa în vederea realizării obiectivelor zilnice, săptămânale și lunare ale echipei;
    • Păstreaza în ordine toate documentele şi corespondenţa specifica;
    • Păstreaza confidenţialitatea datelor la care are access
    • Raspunde la telefon, oferind informatii conforme cu politica companiei
    • Inregistreaza documentele in registru de intrari, scanare pe server – documente departamente functionale
    • Trimite si receptioneaza corespondenta
    • Organizarea/distribuirea documentelor pe proiecte

    Alte informatii

    • Perseverenta
    • Capacitate de asumare a responsabilitatii
    • Capacitate de analiza si sinteza
    • Abilitati de corelare a datelor
    • Capacitatea de integrare a informatiilor in structuri complexe
    • Abilitati de planificare: capacitatea de a-si organiza eficient timpul de lucru, respectarea termenelor limita