Analist Recuperare Credite Persoane Fizice

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Analist Recuperare Credite Persoane Fizice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.10.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Ce asteptam de la tine:
    - Abilitati bune de comunicare scrisa si orala;
    - Atentie la detalii, perseverenta si orientare catre rezultate;
    - Abilitati analitice; Abilitati de negociere;
    - Studii medii/superioare absolvite sau in curs de finalizare;
    - Cunostinte de baza operare PC si MS Office;
    - Experienta anterioara in domeniul recuperarii creantelor reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    Vrei sa faci o schimbare profesionala si sa te alaturi unei echipe in care punem accent pe colaborare, suport si posibilitatea de a invata lucruri noi?

    Daca esti o persoana cu abilitati bune de comunicare, iti place sa interactionezi cu clientii, esti deschis sa inveti lucruri noi si sa gasesti solutii pentru situatii neasteptate, te asteptam in echipa noastra de RISC - Soft Collection!

    Rolul tau va fi acela de a gestiona activitatea de colectare a creantelor pentru clientii cu intarzieri la plata, aflati in diverse etape de recuperare.

    Ce vei face:

    - Vei contacta clientii si le vei propune/ negocia solutii de plata a datoriilor si/sau reesalonare a acestora adaptate situatiei fiecarui client, in scopul recuperarii amiabile a debitelor inregistrate de catre acestia;
    - Vei construi si vei mentine relatia la distanta cu clientii debitori in scopul recuperarii integrale a datoriilor inregistrate si vei actualiza informatiile despre clienti in aplicatiile de gestiune portofoliu;
    - Vei asigura formalizarea masurilor de recuperare si vei urmari respectarea termenelor stabilite;
    - Vei analiza si vei propune masuri de recuperare in conformitate cu istoricul clientului si informatiile obtinute;
    - Vei asigura solutionarea tuturor situatiilor neconforme cu legatura directa cu rambursarea debitelor restante.

    Ce gasesti in echipa noastra:

    - Un mediu de lucru in care incurajam colaborarea, schimbul de opinii si de experienta; - Suport in perioada de integrare si nu numai;
    - Comunicare deschisa, transparenta, cerem si oferim feedback;
    - Posibilitatea de a te implica in proiecte noi, de a identifica solutii pentru eficientizarea activitatii;
    - O echipa deschisa, energica, in care parerea noastra conteaza si opiniile sunt ascultate;
    - Posibilitatea de a avea un parcurs de cariera in diferite arii de business, in functie de performanta si dorinta de dezvoltare;
    - Acces la o varietate de cursuri si formari profesionale;
    - Posibilitatea de a lucra de acasa, dupa perioada de formare, respectand calendarul echipei;
    - Bonusuri de performanta;
    - Asigurare medicala;
    - Tichete de masa;
    - Discount-uri la partenerii nostri;
    - Activitatea se desfasora intr-o cladire moderna de birouri, renovata recent - City Offices -aproape de Metrou Eroii Revolutiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (75)