Manager Clientela Intreprinderi Mici - Sucursala Tulcea

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Manager Clientela Intreprinderi Mici - Sucursala Tulcea active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Tulcea
  • Actualizat la: 20.10.2022
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    - Cunoasterea produselor si serviciilor bancare
    - Cunostinte de baza in domeniul analizei financiare
    - Cunoasterea documentelor normative ale bancii
    - Cunostinte economice, legislative, fiscale, in legatura cu domeniul bancar.
    - Cunostinte informatice : Word, Excel, PPT
    - Limbi straine:engleza, franceza-avantaj
    - Experienta necesara: minimum 1 an in vanzari in sectorul bancar sau minimum 2 ani in sectorul bancar pe alte pozitii;

    Responsabilitati

    - Se documenteaza permanent in ceea ce priveste evolutia mediului economic si a concurentei, analizeaza piata si identifica clientii potentiali, intra in relatie cu acestia si urmareste initierea / cresterea activitatii desfasurate de clienti prin banca.
    - Primeste documentele necesare de la clienti in vederea intrarii in relatie cu banca, urmarind respectarea instructiunilor si procedurilor interne in acest sens, inclusiv identificarea corecta a grupului de firme.
    - Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti alocat si urmareste optimizarea rentabilitatii la nivelul propriului portofoliu; Identifica necesitatile si proiectele de viitor ale clientilor, gestioneaza si propune clientilor din portofoliu solutii financiare adecvate sau ii indruma catre interlocutori de specialitate din banca;
    - Daca este cazul, in functie de profilul clientului, interesul comercial si rentabilitatea potentiala pe relatia comerciala, initiaza negocierea cu clientul a conditiilor derogatorii pentru produsele si serviciile oferite;
    - Fundamenteaza si intocmeste aplicatia de credit, impreuna cu analistul de credit, respectand politica de creditare si de risc in vigoare;