Consultant accesare fonduri europene

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VENTOR Grup Consulting active.


Vezi toate job-urile Consultant accesare fonduri europene active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: VENTOR Grup Consulting
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Voluntari
  • Actualizat la: 25.07.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VENTOR Grup Consulting este o companie de proiectare, ce activeaza in domeniul infrastructurii rutiere si al constructiilor civile.

    Serviciile oferite de VENTOR Grup Consulting acopera  o paleta variata de domenii de activitate, atat pentru sectorul public, cat si pentru cel privat, si este acreditata ISO 9001 si ISO 14001.

    Cerinte

    Experienta minim 2 ani in depunerea si implementarea proiectelor europene
    Experienţa de lucru în echipe complexe
    Cunoasterea principalelor linii de finantare europene;
    Experienta in redactarea aplicatiilor pentru fonduri europene;
    Capacitatea de a dezvolta relatii, empatie;
    Persoana organizata, dinamica, si rezistenta la stres;
    Bun coordonator si o buna capacitate de comunicare;
    Bun cunoscator al pachetului Microsoft Office
    Cunoastere programe MS Project (preferabil)

    Responsabilitati

    Redactarea proiectelor de finanţare
    Menţinerea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii pe perioada implementării proiectelor
    Identificarea oportunităţilor de finanţare
    Consultanta pentru realizarea de proiecte finantabile din diverse programe de finantare;
    Analizarea incadrarii aplicatiei in linia de finantare optima;
    Elaborarea cereri de finantare, bugete, analize cost-beneficiu si alte anexe prevazute in Ghidurile Solicitantului;
    Participarea la intalnirile de evaluare;
    Oferirea de raspunsuri la solicitarile de completare a documentatiei
    Monitorizarea implementarii proiectelor
    Raportari periodice fata de managerii generali referitoare la stadiul implementarii proiectului
    Planificarea proiectelor prin corelarea necesitatilor investitionale ale clientilor nostri cu cerintele programelor de finantare pentru a identifica cel mai potrivit program de finantare pentru fiecare client
    Pregatirea si prezentarea proiectului catre autoritatile finantatoare pentru a fi aprobat si finantat
    Asigurarea legaturii dintre clientii nostri si autoritatile finantatoare pe de o parte si intre clienti si celelalte parti implicate in implementarea proiectului (autoritati locale, furnizori)
    Monitorizarea modului de indeplinire a obligatiilor asumate de catre clientii nostri prin contractele de Finantare

    Alte informatii

    Beneficii

    Mediu de lucru placut alaturi de o echipa cu perspective;
    Oportunitati de evolutie si dezvoltare profesionala;
    Salariu motivant si comision de succes;
    Deducere transport/masina de serviciu;
    Laptop si telefon de serviciu.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (38)