Tehnician Support IT în limba franceza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Decathlon Romania active.


Vezi toate job-urile Tehnician Support IT în limba franceza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Decathlon Romania
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.08.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Decathlon este dе 15 ani pe piața dе retail sportiv din România, fiind actual lider dе piata, avand o viziune clara: Sa miscam oamenii prin puterea sportului!

    Cerinte

    Devenind noul nostru Tehnician IT, vei face parte din SSC (Shared Service Center), una din cele 3 echipe din Departamentul IT Decathlon România care oferă suport IT pentru peste 13 țări și asigură procesul informatic pentru deschideri de magazine în peste 26 de țări.

    De ce ai nevoie pentru a avea succes?

    În primul rând, este necesar să fii un team player cu abilități bune de limba franceză și limba engleză, scris și conversațional. Dorinta de dezvoltare în domeniul tehnic, orientarea către user/client și cunoștințele IT basic in MS Office Suite, Windows/MacOS, Windows Server sunt alte criterii care sunt necesare pentru a te asigura că vei avea rezultate excelente în acest job.



    Nu este obligatoriu, însă este nice to have:

    - Experiență anterioară în Customer Support/platformă de ticketing
    - Cunoștințe în SAP/AFO
    - Server Monitoring

    Responsabilitati

    Ce trebuie să faci?

    Misiunea ta va fi să faci parte dintr-un nou proiect lansat împreună cu echipele de Experți SAP din Franța. Vei oferi support level 1 și 2 (preponderent in franceză) pentru aplicația SAP și vei monitoriza anumite servicii, pentru a le asigura funcționalitatea.

    Vei fi responsabil de:

    - a rezolva incidentele identificate, pentru a garanta disponibilitatea sistemului informatic;
    - a te asigura că soluţiile oferite sunt în concordanţă cu strategiile companiei şi satisfac nevoile utilizatorilor;
    - a oferi suport IT celor 13 țări de care suntem responsabili și suport pentru deschiderile de magazin;
    - a dezvolta o relaţie strânsă de lucru cu utilizatorii pentru a fi în măsură să identifici nevoile lor şi să le oferi soluţii adecvate şi / sau inovatoare;
    - a defini nevoile utilizatorului, lucrând cu corespondenţii în cauză (management de proiect, asistență, solicitant, etc), folosind interogarea relevantă;
    - a realiza o parte din acţiuni (de dezvoltare, setări, configurare) şi a le completa cu abilităţile necesare;
    - a testa soluţia şi verifica impactul (de securitate, fluxuri, performanţă, volumetric);
    - a organiza testele de acceptare şi aprobare a soluţiei de către utilizatori şi / sau solicitantul proiectului.

    Alte informatii

    Ce îți oferim:

    - un mediu de muncă activ cu posibilități multiple de dezvoltare;
    - training-uri locale și internaționale;
    - teambuilding-uri și întâlniri cu echipa pentru a practica sport împreună;
    - asigurare medicală privată;
    - asigurare de viață;
    - reducere la produsele mărci proprii;
    - program intern de recomandări viitori angajați, cu recompensa financiara;
    - bonuri de masă;
    - pachet salarial individualizat, bazat pe propriile performanțe;
    - bonus lunar, în funcție de performanțe;
    - oportunitatea de a investi în companie prin sistemul de acționariat.


    Găsește o carieră în ritmul inimii tale!

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Decathlon Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Decathlon Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (445)