Front office - receptionist

Angajator: Atalian Global Services
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.08.2022
    Scurta descriere a companiei

    A full service company specializing in property and facility management.
    A young and flexible team who is actively seeking to develop both the quality and nature of services in real estate.

    Cerinte

    Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală, atât în limba engleză, cât și în română;
    Atenție la detalii și abilități de rezolvare a problemelor, cu abilități multi-tasking;
    Experienta relevanta pe o pozitie similara;
    Cunostinte de contabilitate primara - reprezinta un avantaj;
    Persoana organizata, responsabila, orientata catre finalizarea activitatilor;
    Bune abilități de gestionare a timpului și capacitatea de a prioritiza și de a conduce sarcini;
    Cunoștințe bune de MS Office (în special Word și Excel).

    Responsabilitati

    Suport administrativ pentru toate Departamentele și Director;
    Oferă asistență de secretariat/administrativă în toate domeniile și nivelurile organizației;
    Utilizează o serie de aplicații informatice (ex. procesarea textelor, prezentări, foi de calcul);
    Verifică apelurile de intrare și mailurile, menține jurnale și gestionează chestiuni confidențiale;
    Organizează călătorii de afaceri, coordonează întâlniri, oferă suport pentru gestionarea agendei și urmărirea cheltuielilor și pregătește prezentări și rapoarte departamentale;
    Oferă suport pentru proiecte;
    Pregătește și execută PO-uri pentru toate departamentele;
    Responsabil Achiziții ca parte a politicii P2P;
    Ține calendarul Directorului;
    Contactează furnizorii externi în scopuri comerciale;
    Pregătește corespondența;
    Se ocupă de sistemul de depuneri electronice și pe suport de hârtie;
    Răspunde apelurilor telefonice și le transferă membrilor Departamentelor adecvate;
    Se întâlnește și întâmpină clienții și vizitatorii;
    Îndeplinește atribuții de birou generale (ex. fotocopiere, trimiteri fax, trimiteri corespondență, reviste, abonamente, materiale de birou);
    Aranjează și coordonează întâlniri, conferințe, seminare etc;
    Susține personalul în munca fondată pe proiecte alocată acestuia;
    Comunică Departamentului de Asigurare a Calității toate plângerile legate de calitate primite în 24 de ore.

    Alte informatii

    Oferta de muncă stabila cu oportunitate de a crește în organizație și de a construi o carieră de succes;
    Abonament de transport;
    Telefon/laptop dedicat angajatului;
    Evenimente interesante ale companiei;
    Tichete de masă;
    Zile suplimentare libere in functie de vechimea in organizatie.