Referent financiar
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Randstad România active.Vezi toate job-urile Referent financiar active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Randstad România |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.10.2022 |
Remote work: | On-site |
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
✔Studii superioare în curs sau finalizate;
✔Cunoștințe de limba germană sau italiană (minim B1) + engleză (minim B1);
✔Cunoștințe în operarea Microsoft Office;
✔Bune abilități organizatorice, atenție la detalii și la respectarea termenelor limita;
✔Flexibilitate, dinamism și capacitatea de a te adapta rapid schimbărilor;
✔Atitudine proactivă și bune abilități de comunicare;
Nice to have: Experiență în domeniul financiar, economic, activități back-office, administrative, contabilitate, customer support.
Efectuarea activității de back-office atribuită, pe baza priorităților și termenelor stabilite;
Crearea și verificarea documentației necesare, aplicând procedurile într-un mod eficient și obținând rezultate de calitate;
Comunicarea cu reprezentanții băncii și/sau alte departamente prin e-mail, telefon sau altele;
Administrarea datelor clienților băncii și/sau certificarea situației financiare a acestora.
Beneficii:
🔹 Training intern;
🔹 Mediu de lucru profesionist, dar și prietenos;
🔹 Mediu dinamic și provocator, plin de oportunități de dezvoltare;
🔹 Dezvoltarea unei cariere în domeniul financiar-bancar pe operațiuni business;
🔹 Sistem de bonusare lingvistic lunar;
🔹 Asigurare medicală într-o rețea privată de sănătate;
🔹 Tichete de masă.
Program de lucru:
Luni-Vineri 09:00-18:00 (o ora pauză de masă)
Unde îți vei desfășura activitatea?
Locația va fi în București/ Iași.
Hai și tu dacă vrei să ai parte de un proces de recrutare cum nu ai mai avut până acum!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Consultant Financiar Aplica fara CV | |
Analist financiar planificare si managementul performantei Aplica fara CV | |
Analist financiar consolidare Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (132) |
Raporteaza eroarea la