Operations specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Otto Broker active.


Vezi toate job-urile Operations specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Otto Broker
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.10.2022
    Remote work: On-site

    Pentru a putea face parte din echipa noastra, trebuie sa ai:

    • Studii superioare economice finalizate sau in curs de finalizare
    • Experienta de minim 2 – 3 ani intr-o pozitie similara (departament Back Office/Operatiuni/Financiar)
    • Un nivel foarte bun de cunostinte MS Office: Excel Avansat
    • Foarte bune abilitati de organizare si de prioritizare a activitatilor, atentie la detalii
    • Capacitatea de a gestiona situatiile dificile si de a te adapta oricarei situatii
    • Comunicarea deschisa catre celelalte departamente
    • Gasirea unor solutii cat mai eficiente si rapide
    • Capacitatea de a intelege diversele mecanisme contabile
    In shimb noi iti oferim:
    • Pachet salarial atractiv, bonuri de masa si decont de transport
    • Asigurare private de sanatate
    • Posibilitatea de a lucra de acasa dupa primele 3 – 6 luni
    • 10% reducere la produsele facultative de asigurare
    • Posibilitatea de a evolua in echipa
    Ce trebuie sa faci?
    • Verifica politele de asigurare introduse in sistemul operational dupa criteriile stabilite pe fiecare categorie.
    • Se asigura de alocarea corecta in sistemul operational a sumelor incasate de la clienti in conturile colectorare ale societatii.
    • Urmareste scadentele de plata catre asiguratori si intocmeste centralizatoare de plata catre acestia.
    • Reconciliaza sumele decontate cu evidenta operationala a asiguratorilor si raspunde solicitarilor din partea lor.
    • Intocmeste facturile de comision aferente sumelor decontate catre asiguratori.
    • Receptioneaza documentele oficiale de la clienti, le centralizeaza si le transmite in format fizic catre asigurarori.
    • Participa la procesul de inchidere de luna privind evidenta operationala urmarind criteriile privind integritatea bazei de date operationale.
    • Intocmirea de rapoarte operationale periodice (zilnic/saptamanal/lunar), verificarea conformitatii lor si transmiterea catre utilizatorii din cadrul companiei.
    • Asigura suport colegilor din vanzari in cazul in care intampina dificultati in utilizarea sistemului operational.
     

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (116)