Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Back Office with Italian
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Adecco Romania active.Vezi toate job-urile Back Office with Italian active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Adecco Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20.02.2023 |
Remote work: | On-site |
An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.
În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.
În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.
First-level university degree or equivalent experience; advanced university degree preferred.
Knowledge and Skills:
• Mastery in English and Italian.
• Strong knowledge of Microsoft Office tools, particularly Excel, Word, share points, automation and VBA skill is a plus
• MS Dynamics knowledge is added advantage
.• Excellent ability to collaborate and network with other groups and functions to reach business objectives, in support of the customer/stakeholder requirements.
• Strong communication skills (e.g. written, verbal, presentation)
• Advanced problem-solving and analytical skills.
• Excellent teamwork skills and open to learn, broad, in-depth knowledge of the end-to-end process of sales operations • Developed ability to work in a fast-paced environment and multi-task while paying close attention to detail.
1. Consultancy & Design of Product Offering:
• Key contact for the Sales organization for Customer E-Catalogue and Portal related matters;
• Guide Sales and implement optimal catalogue structure;
• Proactively informs Sales/Customer on any major change in offering or pricing;
• Provide B2B solution consultancy (no B2Bi);
• Provide consultancy on product offering and pricing;
• Performs triage on issues and redirects to appropriate teams.
2. Catalogue Deployment & Maintenance:
• Drive Catalogue set-up & maintenance in line with Sales and Customer requirements;
• Proactively manage EOL and NPI in customer offering and catalogue;
• Manage offering and pricing update across BUs.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Back Office with Italian BUCURESTI, Iasi, | |
Backoffice agent with Italian - Remote Job Aplica fara CV | |
Supply Chain Officer with Italian Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (266) |
Raporteaza eroarea la