Back Office with Italian

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Back Office with Italian active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.02.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    First-level university degree or equivalent experience; advanced university degree preferred.

    Knowledge and Skills:
    • Mastery in English and Italian.
    • Strong knowledge of Microsoft Office tools, particularly Excel, Word, share points, automation and VBA skill is a plus
    • MS Dynamics knowledge is added advantage
    .• Excellent ability to collaborate and network with other groups and functions to reach business objectives, in support of the customer/stakeholder requirements.
    • Strong communication skills (e.g. written, verbal, presentation)
    • Advanced problem-solving and analytical skills.
    • Excellent teamwork skills and open to learn, broad, in-depth knowledge of the end-to-end process of sales operations • Developed ability to work in a fast-paced environment and multi-task while paying close attention to detail.

    Responsabilitati

    1. Consultancy & Design of Product Offering:
    • Key contact for the Sales organization for Customer E-Catalogue and Portal related matters;
    • Guide Sales and implement optimal catalogue structure;
    • Proactively informs Sales/Customer on any major change in offering or pricing;
    • Provide B2B solution consultancy (no B2Bi);
    • Provide consultancy on product offering and pricing;
    • Performs triage on issues and redirects to appropriate teams.


    2. Catalogue Deployment & Maintenance:
    • Drive Catalogue set-up & maintenance in line with Sales and Customer requirements;
    • Proactively manage EOL and NPI in customer offering and catalogue;
    • Manage offering and pricing update across BUs.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Iasi,

    Aplica fara CV
    Remote

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (266)