HR Business Partner

Angajator: EPIC Business Human Strategy
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.08.2022
    Scurta descriere a companiei

    EPIC Business Human Strategy is a company acting in the human resources consultancy field, offering services both in talent acquisition and human capital development.

    At EPIC we mix creativity, simplicity, passion, commitment and processes to build synergies between clients business vision and people potential. We bring our experience and expertise from a diverse range of industries, cultures and businesses, from start up to mature entrepreneurship and multinationals. We aim to build strategies that last and people tell great stories about.

    Cerinte

    Candidatul de succes va avea urmatorul profil:
    • Experienta de 5-7 ani in domeniul dezvoltarii politicilor, procedurilor si programelor de Resurse Umane
    • Cunoştinţe bune de operare Microsoft Office;
    • Cunoaşterea limbii engleze - nivel mediu-avansat;
    • Foarte buna capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
    • Capacitate de organizare si planificare.
    • Persoana cu bune abilitati de comunicare, matura, echilibrata, cu atitudine proactiva, responsabila.

    Responsabilitati

    Viitorul Generalist Resurse Umane va avea urmatoarele responsabilitati:

    • Va dezvolta functiunea de Resurse Umane la nivelul companiei, prin crearea si implementarea politicilor, procedurilor si fluxurilor specifice
    • Va fi responsabil de implementarea unor procese de resurse umane, precum managementul performantei, analiza fiselor de post si organigramelor etc
    • Va coordona activitatea de recrutare si selectie si se va implica activ in comunicarea cu managerii resposabili pentru identificarea, atragerea, selectia si angajarea candidatilor potriviti
    • Va coordona politicile si sistemele de compensatii si beneficii ale companiei
    • Va coordona procesul de evaluare a performantei angajatilor si va sprijini managementul companiei in procesul decizional legate de planificarea carierei si dezvltarea angajatilor;
    • Va initia si gestiona programe de resurse umane pentru motivarea si dezvoltarea angajatilor
    • Va superviza activitatile de administrare personal si calcul salarial prin asigurarea unui parteneriat eficient cu furnizorul extern de servicii de resurse umane
    • Va coordona activitatile de comunicare interna;
    • La cerere, va intocmi rapoarte si studii solicitate de management, precum si diverse documente solicitate de angajatii companiei
    • Va gestiona relatiile cu institutiile statului, cu partenerii si furnizorii de servicii
    • Va imbunatati climatului organizational si va mentine o buna comunicare cu angajatii companiei

    Alte informatii

    Fondata in 1992, compania Fresco Expert a devenit in timp unul dintre principalii importatori si distribuitori de echipamente profesionale si solutii dedicate HoReCa si Retail. Este o companie cu un actionariat mixt romano-german, cu o experienta acumulata de peste 25 ani de activitate in domeniu si detine toate resursele necesare pentru realizarea in conditii optime a proiectelor abordate.
    Clientul nostru ofera servicii de consultanta si proiectare, solutii complete echipare, livrare, instalare, training, servicii mentenanta, oferta incluzand peste 50 de branduri specializate in domeniu, acoperind toate categoriile de echipamente si solutii complete pentru proiecte tip HoReCa si Retail (gastro si frig comercial).
    Abordarea strategica a clientului nostru pentru urmatorii ani se concentreaza pe cresterea dimensiunii afacerii si vizeaza consolidarea statutului sau de principal furnizor de echipamente profesionale dedicate domeniilor HoReCa si Retail prin asigurarea satisfactiei depline a clientilor sai. Fresco Expert este o companie dinamica, sustinuta de echipa de profesionisti, cu expertiza si spirit de inovatie, oferind solutii unice, personalizate, ce tin pasul cu evolutia tehnologica moderna.
    Climatul organizational bazat pe incredere si parteneriat, dar si entuziasmul echipei sunt responsabile pentru mentinerea unei relatii de incredere pe termen lung cu clientii. Clientul nostru apreciaza angajatii in acelasi mod in care abordeaza si relatiile cu partenerii sai - transparent si cu incredere, si se angajează pe termen lung in relatia cu angajatii în acelaşi fel în care o face si cu clientii sai, considerand ca un mediu de lucru profesionist si stabil este o prioritate de top.
    In acest context, Clientul nostru si-a propus sa dezvolte functiunea de resurse umane si sa isi completeze echipa cu un HR Business Partner, care va raporta Directorului General.