Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Specialist salarizare si administrare personal
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.Vezi toate job-urile Specialist salarizare si administrare personal active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | IHM Total Consult Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.09.2023 |
Remote work: | On-site |
IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.
Ce ne dorim:
Experienta dе minim 2-3 ani pe un post similar
Cunostinte solide in domeniul legislatiei muncii si de salarizare in vigoare
Cunostinte avansate de Excel
Nivel crescut de autonomie
Capacitate dezvoltata dе planificare si organizare, dorinta dе autodezvoltare si perfectionare;
Abilitati excelente dе comunicare si spirit dе observatie
Capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor
Persoana adaptabila, punctuala, responsabila, organizata, atenta la detalii, cu initiativa
Responsabilitatile noului coleg/a:
Realizarea calculului salarial si a declaratiilor lunare pentru institutiile statului
Implementarea modificarilor legislative cu impact in salarizarea angajatilor
Colectarea fiselor de pontaj lunare, verificarea si introducerea in sistemul de salarizare a tuturor elementelor evidentiate in acestea, in vederea unui calcul salarial acurat
Aplicarea intocmai a legislatiei in vigoare si a procedurilor interne privind salarizarea
Pregatirea, centralizarea si transmiterea rapoartelor specifice, interne si externe, conform cerintelor
Gestionarea beneficiilor acordate angajatilor si a comenzilor pentru tichetele de masa si cele cadou
Pregatirea retinerilor din salariile angajatilor si verificarea corectitudinii din punct de vedere legal
Mentinerea relatiei cu departamentul Financiar in vederea inregistrarii in contabilitate a salariilor
Semnarea cu noii angajati a documentelor de angajare conform legislatiei in vigoare si procedurilor interne
Asigura asistenta si consultanta angajatilor referitor la prevederile politicilor de resurse umane
Gestioneaza solicitarile salariatilor si le solutioneaza in acord cu procedurile aplicabile
Realizeaza si elibereaza documentele solicitate de angajati
Mentine relatia cu furnizorul de servicii de Medicina Muncii
Gestioneaza si arhiveaza documentele de personal
Intocmeste rapoarte de intrari/iesiri privind angajatii
Gestioneaza procesul de comunicare in cadrul organizatiei
Pregateste si transmite rapoarte specifice de HR la solicitarea altor departamente
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
HR Specialist - Salarizare BUCURESTI, | |
Specialist salarizare BUCURESTI, | |
Specialist resurse umane BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (51) |
Raporteaza eroarea la