Administrator Salarizare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.Vezi toate job-urile Administrator Salarizare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | IHM Total Consult Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.09.2022 |
Remote work: | On-site |
IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.
Recrutăm pentru clientul nostru, compania Delgaz Grid, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii energetice din Europa, Administrator Salarizare, pentru locatia Targu Mures, Judetul Mures.
Cum ştii ca esti persoana pe care o căutăm?
• Ai experienta de 3 ani in domeniul resurselor umane, de preferinta in salarizare;
• Ai studii superioare, de preferinta economice;
• Ai cunostinte temeinice de legislatia muncii;
• Esti familiarizat cu pachetul MS Office si SAP;
• Detii un curs de specializare in domeniul Resurselor Umane;
• Ai bune abilitati de comunicare in limba engleza.
Ce presupune activitatea unui Administrator Salarizare?
• Operarea in programul SAP cu privire la actualizarea deducerilor personale din veniturile salariale ale angajatilor;
• Verificarea si prelucrarea pontajelor primite pentru personalul angajat, a absentelor conform documentelor justificate;
• Descarcarea documentelor de salarizare de pe SharePoint HR;
• Gestionarea concediilor de odihna;
• Centralizarea, sortarea concediilor medicale si intocmirea dosarelor in vederea depunerii la CJAS pentru recuperarea sumelor;
• Intocmirea adeverintelor de venit;
• Pregatirea lunara dupa inchiderea SAP a popririlor, pensiilor alimentare, pensiilor facultative, etc.
Ce iti oferim noi?
• Posibilitatea de a lucra intr-un mediu profesionist şi dinamic;
• Lucrezi de luni pana vineri, 8 ore pe zi;
• Tichete de masă in format electronic;
• Asigurare medicală privată;
• Decide locaţia în care vrei să iţi petreci vacanta, iar noi iţi oferim o primă de vacanţă;
• Posibilitatea de perfecţionare continuă prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Responsabil Documente Arhiva HR Aplica fara CV | |
Asistent de Proiect - Targul Mures Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la