Specialist salarizare si administrare personal - Mioveni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist salarizare si administrare personal - Mioveni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Mioveni
  • Actualizat la: 31.01.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
    All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.  

    Cerinte

    - Experienta dе minim 2-3 ani pe un post similar
    - Cunostinte solide in domeniul legislatiei muncii si de salarizare in vigoare
    - Cunostinte avansate de Excel
    - Nivel crescut de autonomie
    - Capacitate dezvoltata dе planificare si organizare, dorinta dе autodezvoltare si perfectionare;
    - Abilitati excelente dе comunicare si spirit dе observatie
    - Capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor
    - Persoana adaptabila, punctuala, responsabila, organizata, atenta la detalii, cu initiativa

    Responsabilitati

     Realizarea calculului salarial si a declaratiilor lunare pentru institutiile statului
     Implementarea modificarilor legislative cu impact in salarizarea angajatilor
     Colectarea fiselor de pontaj lunare, verificarea si introducerea in sistemul de salarizare a tuturor elementelor evidentiate in acestea, in vederea unui calcul salarial acurat
     Aplicarea intocmai a legislatiei in vigoare si a procedurilor interne privind salarizarea
     Pregatirea, centralizarea si transmiterea rapoartelor specifice, interne si externe, conform cerintelor
     Gestionarea beneficiilor acordate angajatilor si a comenzilor pentru tichetele de masa si cele cadou
     Pregatirea retinerilor din salariile angajatilor si verificarea corectitudinii din punct de vedere legal
     Mentinerea relatiei cu departamentul Financiar in vederea inregistrarii in contabilitate a salariilor
     Semnarea cu noii angajati a documentelor de angajare conform legislatiei in vigoare si procedurilor interne
     Asigura asistenta si consultanta angajatilor referitor la prevederile politicilor de resurse umane
     Gestioneaza solicitarile salariatilor si le solutioneaza in acord cu procedurile aplicabile
     Realizeaza si elibereaza documentele solicitate de angajati
     Mentine relatia cu furnizorul de servicii de Medicina Muncii
     Gestioneaza si arhiveaza documentele de personal
     Intocmeste rapoarte de intrari/iesiri privind angajatii
     Gestioneaza procesul de comunicare in cadrul organizatiei
     Pregateste si transmite rapoarte specifice de HR la solicitarea altor departamente

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Asigurare medicala
    • Pensie privata
    • Training-uri
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Cluj Napoca,

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (193)