Manager Receptie Marfa (Back Office) la noul Hipermarket Carrefour Alba Iulia

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Carrefour România active.


Vezi toate job-urile Manager Receptie Marfa (Back Office) la noul Hipermarket Carrefour Alba Iulia active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Carrefour România
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Alba Iulia
  • Actualizat la: 05.08.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Lumea Carrefour este un mediu de lucru pe care colegii noștri îl descriu ca fiind a doua familie.

    Diversitatea în Lumea Carrefour se traduce prin varietatea de roluri din magazine și de la sediu, prin egalitatea de șanse, indiferent de gen, vârstă, experiență, etnie, religie sau naționalitate si prin combaterea discriminării, de orice fel.

    În acest sens, încă din 2014 am obținut certificarea europeană GEEIS, iar în 2018 ne-am alăturat Cartei Diversității ca semnatari fondatori.

    Te așteptăm în echipa noastră!

    Cerinte

    - Bune cunoștințe comerciale și de gestiune marfă;
    - Abilități de conducere a echipei (motivare, delegare, prioritizare);
    - Atitudine pro-activă;
    - Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroase.

    Responsabilitati

    - Asigurarea bunei funcționări a zonei Recepție Marfă;
    - Coordonarea activității rezervei de marfă pentru a asigura prezența la raft a produselor corespunzătoare din punct de vedere calitativ și cantitativ și asigurarea corectei gestiuni a stocurilor;
    - Coordonarea activității echipei în vederea reducerii rupturilor fizice la raft și a suprastocurilor, garantând corectitudinea informațiilor din sistem;
    - Urmărirea, analizarea și soluționarea problemelor apărute în gestiunea stocurilor (stocuri negative, rupturi de stoc, numărări parțiale de stoc, inventare).

    Alte informatii

    Ceea ce oferim:
    - Tichete de masă;
    - Primă de vacanță si de fidelitate;
    - Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;
    - Asigurare privată de sănătate;
    - Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite;
    - Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;
    - Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;
    - Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.

    Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.

    La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și/sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competente și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții! Punem preț pe egalitatea de șanse și incluziune și susținem diversitatea în echipele noastre, dincolo de gen, vârstă, etnie, religie, abilități, experiență. În prezent peste 70% dintre angajații noștri sunt femei, pe care le susținem prin diferite inițiative în ceea ce privește dezvoltarea lor profesională, atât prin programe de mentoring, cât și prin planuri individuale.

    Și tu poți face parte din echipa noastră!
    Aplică și vino în echipa Carrefour!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Alba Iulia,

    Aplica fara CV
    Alba Iulia, Brasov,

    Aplica fara CV
    Alba Iulia,

    Vezi job-uri similare (7)