Economist (perioadă determinată)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile HeidelbergCement Romania active.


Vezi toate job-urile Economist (perioadă determinată) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: HeidelbergCement Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 27.01.2023
    Remote work: On-site

    Societatea HeidelbergCement România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea unui post vacant de Economist pentru punctul de lucru Staţia de betoane Brașov, jud. Brașov. Rolul este pentru o perioadă determinată de 18 luni.

    Principalele responsabilități:

    • asigură întocmirea și înregistrarea documentelor specifice contabile, cu respectarea procedurii interne privind activitățile financiar-contabile;
    • înregistrează avansurile de trezorerie și decontarea/stingerea lor la sfârșitul lunii;
    • urmăreşte trimiterea documentelor pentru înregistrarea la timp şi corect a obiectelor de inventar /mijloace fixe;
    • completează file de CEC /BO primite de la clienţi şi le depune spre decontare în banca locală;
    • efectuează operații financiar-contabile în sistemul SAP:
      • verificarea facturilor de stocuri și servicii;
      • întocmirea de comenzi și nir-uri pentru facturi de stocuri și comenzi facturi servicii;
      • contabilizarea filelor din registrul de casă;
    • întocmeşte evidenţa cantitativă şi valorică a materiilor prime și a combustibilului folosit în stație;
    • întocmește și trimite lunar pontajul salariaţilor din staţie în vederea întocmirii statului de plată;
    • asigură trasabilitatea circulaţiei documentelor, păstrarea sau arhivarea acestora în conformitate cu prevederile legale şi ale societăţii;
    • primeşte, înregistrează, distribuie şi transmite toate documentele din staţia de betoane.
    Cerințele postului

    Studii și experiență:
    • absolvent de studii superioare - profil economic;
    • experiență de minim 1 an pe un post similar.

    Cunoștințe și abilități necesare:
    • cunoștinte de contabilitate și de legislație contabilă și fiscală;
    • cunoștinte și abilități operare MS Office, programe de gestiune financiar-contabilă;
    • cunoștințe de operare în sistemul SAP constituie un avantaj;
    • abilități de comunicare și lucru în echipă;
    • orientare către nevoile clienților și cerințele pieței;
    • putere de concentrare, acuratețe și atenție la detalii;
    • abilități de organizare și încadrare în termenele stabilite.
    În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs., până la data de 09 Ianuarie 2023.

    Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Brasov,

    Aplica fara CV
    Brasov,

    Aplica fara CV
    Brasov,

    Vezi job-uri similare (11)