Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Economist (perioadă determinată)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile HeidelbergCement Romania active.Vezi toate job-urile Economist (perioadă determinată) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | HeidelbergCement Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.01.2023 |
Remote work: | On-site |
Societatea HeidelbergCement România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea unui post vacant de Economist pentru punctul de lucru Staţia de betoane Brașov, jud. Brașov. Rolul este pentru o perioadă determinată de 18 luni.
Principalele responsabilități:
- asigură întocmirea și înregistrarea documentelor specifice contabile, cu respectarea procedurii interne privind activitățile financiar-contabile;
- înregistrează avansurile de trezorerie și decontarea/stingerea lor la sfârșitul lunii;
- urmăreşte trimiterea documentelor pentru înregistrarea la timp şi corect a obiectelor de inventar /mijloace fixe;
- completează file de CEC /BO primite de la clienţi şi le depune spre decontare în banca locală;
- efectuează operații financiar-contabile în sistemul SAP:
- verificarea facturilor de stocuri și servicii;
- întocmirea de comenzi și nir-uri pentru facturi de stocuri și comenzi facturi servicii;
- contabilizarea filelor din registrul de casă;
- întocmeşte evidenţa cantitativă şi valorică a materiilor prime și a combustibilului folosit în stație;
- întocmește și trimite lunar pontajul salariaţilor din staţie în vederea întocmirii statului de plată;
- asigură trasabilitatea circulaţiei documentelor, păstrarea sau arhivarea acestora în conformitate cu prevederile legale şi ale societăţii;
- primeşte, înregistrează, distribuie şi transmite toate documentele din staţia de betoane.
Studii și experiență:
- absolvent de studii superioare - profil economic;
- experiență de minim 1 an pe un post similar.
Cunoștințe și abilități necesare:
- cunoștinte de contabilitate și de legislație contabilă și fiscală;
- cunoștinte și abilități operare MS Office, programe de gestiune financiar-contabilă;
- cunoștințe de operare în sistemul SAP constituie un avantaj;
- abilități de comunicare și lucru în echipă;
- orientare către nevoile clienților și cerințele pieței;
- putere de concentrare, acuratețe și atenție la detalii;
- abilități de organizare și încadrare în termenele stabilite.
Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Angajăm Financial Client Services Specialist with German Aplica fara CV | |
Angajăm TRAVEL AND EXPENSES SPECIALIST Aplica fara CV | |
Angajăm Financial Controller Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (11) |
Raporteaza eroarea la