Asistent Administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Farmacia Dona active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Farmacia Dona
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.09.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 30 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.

    Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii fiind devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ.

    Alatura-te si tu echipei DONA!

    Cerinte

    In rolul dе Asistent Administrativ vei face pаrte dintr-o еchipа аmbitioаsa si oriеntata catre rezultаt, in care contributia tа еste valoroаsа si apreciata.

    Profilul candidatului:

    Studii de specialitate, de preferat administrative/economice;
    Experienta in contabilitate primara si activitati office/secretariat intr-o companie mare - reprezinta un avantaj;
    Cunoștințe avansate PC (MS Office);
    Cunostinte temeinice de Excel (functii si formule de baza, tabel Pivot, Vlookup);
    Persoană responsabilă, proactivă și organizată;
    Atitudine pozitivă și bune abilități de comunicare;
    Fire analitica si dinamica, capabila de integrare rapida in cadrul echipei;
    Abilitati de a lucra cu documente si a gestiona informatii;

    Responsabilitati

    Principalele responsabilitati:

    Introducerea platilor pentru validare si operarea incasarilor;
    Intocmirea registrului intrari-iesiri;
    Emiterea facturilor si operarea incasarilor (Smart Bill)
    Refacturarea serviciilor de utilitati;
    Gestionarea relatiei cu firma de contabilitate;
    Respectarea procedurilor impuse de firma de contabilitate;
    Predarea documentelor contabile catre firma de contabilitate;
    Arhivarea documentelor societatii;
    Pregatirea documentatiei necesare pentru licitatii;
    Activitati administrative: scanari, printari, preluare apeluri telefonice si predare corespondenta.

    Alte informatii

    Ce iti putem oferi:

    O industrie interesanta, cu un mediu provocator care te va stimula sa crești ca profesionist;
    Impreuna, imbunatațim vietile in fiecare zi! Credem ca fiecare cariera este la fel de unica precum persoana care o anima si ii imputernicim pe colegii nostri sa iși atinga intregul potențial intr-o cultura caștigatoare, motivata de un scop puternic;
    Salariu competitiv corelat cu experienta si abilitatile dovedite;
    Beneficii excelente pentru angajați, cum ar fi telefon, laptop, tichete de masa, tichete cadou de Paste si de Craciun, asigurare privata de sanatate inclusa in planul de retentie; card de reducere în farmaciile Dona, 7 card, Bookster;
    Mediu de lucru profesionist și oportunitatea dezvoltării carierei in numeroase activitati si procese specifice jobului;
    Activități de teambuilding și diverse evenimente cu scop de sudare si motivare a echipei.

    Apreciem interesul pentru aceasta oportunitate și mulțumim tuturor candidaților care aleg sa aplice.

    Va informam ca vor fi selectati si contactati candidatii care vor indeplini cel mai bine competentele pliate pe nevoile noastre.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (48)