Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Specialist controlor gestiune
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.Vezi toate job-urile Specialist controlor gestiune active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Auchan Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.09.2022 |
Remote work: | On-site |
Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.
Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.
Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.
Studii superioare finalizate
Persoana deschisa, comunicativa, atenta la detalii, orientata spre rezultate/performanta,
Cu experienta in contabilitate/financiar si/sau gestionare contracte
Excel mediu/avansat,
Limba engleza- cunostiinte minime
Responsabilitatile principale ale pozitiei de Specialist sunt:
Asigura respectarea conditiilor comerciale contractuale si emiterea corecta si in termen a facturilor de servicii, verifica corectitudinea datelor introduse in sistemul informatic
Verifica conformitatea contractelor cu furnizorii in raport cu strategia de achizitii si cu mijlocele interne
Garanteaza inchiderea lunara in cele mai bune conditii
Garanteaza buna recuperare a tuturor conditiilor de achizitii punand in functiune toate instrumentele de control necesare
Urmareste proiectele punctuale de facturare servicii in relatia cu furnizorii
Urmareste indicatorii de gestiune prioritari (termene de plata, rentabilitate furnizori, discount-uri primite si distributia acestora, bonus volum etc)
Ofera suport colaboratorilor Directiunii Produs cu privire la documentele contractuale, situatia furnizorilor debitori si necompensabili, situatia financiara a furnizorilor, situatia discount-urilor primite, proceselor interne privind fluxul de informatii si documente
Mentine legatura cu furnizorii si magazinele emite, claseaza si arhiveaza diferite documente si dosare.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operational Risk Specialist @ING Hubs Romania Aplica fara CV | |
Retention Specialist Hybrid | |
Junior Invoice Specialist BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (96) |
Raporteaza eroarea la