Specialist controlor gestiune

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist controlor gestiune active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Contabilitate Finante
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.09.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.

    Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
    Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate
    Persoana deschisa, comunicativa, atenta la detalii, orientata spre rezultate/performanta,
    Cu experienta in contabilitate/financiar si/sau gestionare contracte
    Excel mediu/avansat,
    Limba engleza- cunostiinte minime

    Responsabilitati

    Responsabilitatile principale ale pozitiei de Specialist sunt:
    Asigura respectarea conditiilor comerciale contractuale si emiterea corecta si in termen a facturilor de servicii, verifica corectitudinea datelor introduse in sistemul informatic
    Verifica conformitatea contractelor cu furnizorii in raport cu strategia de achizitii si cu mijlocele interne
    Garanteaza inchiderea lunara in cele mai bune conditii
    Garanteaza buna recuperare a tuturor conditiilor de achizitii punand in functiune toate instrumentele de control necesare
    Urmareste proiectele punctuale de facturare servicii in relatia cu furnizorii
    Urmareste indicatorii de gestiune prioritari (termene de plata, rentabilitate furnizori, discount-uri primite si distributia acestora, bonus volum etc)
    Ofera suport colaboratorilor Directiunii Produs cu privire la documentele contractuale, situatia furnizorilor debitori si necompensabili, situatia financiara a furnizorilor, situatia discount-urilor primite, proceselor interne privind fluxul de informatii si documente
    Mentine legatura cu furnizorii si magazinele emite, claseaza si arhiveaza diferite documente si dosare.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (96)