Bosch Service Solutions aniversează 15 ani de activitate în România
TEHNICIAN HELPDESK
Angajator: | Apa Nova Bucuresti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.07.2022 |
Apa Nova Bucureşti (societate ce face parte din Grupul Veolia) are principal obiect de activitate gestiunea serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare pe teritoriul Municipiului Bucureşti, fiind concesionarul serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare din Municipiul Bucureşti.
Nivel studii: medii/superioare;
Nivel experiență: 3-5 ani;
Cunoștințe tehnice:
- Active Directory - nivel de bază
- cunostințe de rețea TCP/IP, LAN/WAN, VPN
- telefonie fixă – nivel de bază
- cunoașterea tehnologiilor Microsoft (Windows, Office) - nivel avansat
- cunoașterea suitei Google (Drive, Docs, Sheet etc.) este un plus
Limba engleză: nivel B1 (intermediar);
Permis de conducere: categoria B;
Abilități soft: comunicare, responsabilitate, autonomie, inițiativă, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate, spirit de echipă.
Instalarea și configurarea echipamentelor de tip desktop/laptop, a smartphone-urilor, tabletelor și imprimantelor;
Preluarea cererilor utilizatorilor interni și tratarea incidentelor prin sistemul de ticketing, conform procedurilor interne;
Monitorizarea și menținerea funcționalității rețelei informatice;
Asigurarea suportului, on call și on site, în funcție de solicitările primite.
Raporteaza eroarea la